Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jammer van die paar negatieve reacties overigens, waarom mag iemand niet lekker dromen en fantaseren over zo'n onderwerp?
Volgens mij komen de beste ideeen van mensen die JUIST NIET naar anderen luisteren die roepen hoe onmogelijk iets wel niet te realiseren valt.
het is een klein wereldje en ooit komen we elkaar tegen
sluiten deze handel of nog beter weg er mee
groetjes raf
Wat is er dan angstaanjagend aan twee travestieten?Een tijdje terug naar de beurs in Duitsland geweest, eigenlijk niemand angstaanjagends gezien behalve twee travestieten.
Sluiten? De beste man heeft een idee en wil kijken of hij eea kan uitwerken. Mag ie dat niet dan? Doe niet zo vervelend man. Tenzij ik je humor niet begrijp natuurlijk.
Wat is er dan angstaanjagend aan twee travestieten?
Ik heb hooguit pijn in mijn buik, vh lachen.
@ vliegeniertje
wel alles posten wat er staat en niet knippen in een zin
het is een klein wereldje en ooit komen we elkaar tegen
houd het sportief
dit is wat ik gepost had en dat is heel iets anders dan jij hierboven in je posting de mensen wil laten geloven
ook de text waar deze zin op was gebaseerd is door de moderatoren weg gehaalt dus staat eigenlijk die zin er voor nop
als je eens terug naar het begin van de postings zou gaan kijken zie je dat ik wel positieve info aan het geven ben geweest
maar als er pb's en dergelijke worden gepost is het einde verhaal
groetjes raf
Wat gebruik ik o.a. voor een ROV die 100 m moet halen:
- Besturing, standaard RC voorzien van directe kabelaansluiting voor ontvanger. Mogelijk is een versterker voor het signaal nodig.
- Frame, gewoon pvc buis en hulpstukken van bouwmarkt, gelijmd en voorzien van gaatjes om
onder water vol te lopen.
Dat ontgaat me eerlijk gezegd. Reageer ik daarop in een PM dan plaatst hij hem hier, inbreuk op privacy en sowieso not done, en wordt hij tot mijn grote verbazing aan alle kanten over zijn bolletje geaait.
Als je de boot stabiel maakt, opwaartsekrachtpunt boven het zwaartepunt, dan hoef je maar 3 vrijheidsgraden te sturen, nl. vooruit/achteruit, linksom/rechtsom en hoog/laag. De overigen houdt de boot dan vanzelf aan in een stabiel evenwicht. De aandrijfkrachtlijn moet door het weerstandspunt gaan dan pitcht de boot niet bij aandrijfkrachten.
Per definitie komt alleen mijn eigen vrouw bij mij in bed.Nou die 2 die ik in Dortmunt zag rond huppelen had je snachts echt niet in je bed willen vinden. Ik slaap er nog steeds slecht door![]()