Zijn dit goede offroad rc auto's?

• Topicstarter Topicstarter xSky
  • Startdatum Startdatum
Voor 300e bij PKracing; Hong Nor SCRT10.

doe dit alsjeblieft niet. regelaar en motor zijn veels te licht voor die auto.
het werkt wel. maar ik durf te wedden dat je binnen de kortste keren een andere set in deze auto stopt.

geen 30A Ezrun regelaartje in een 4x4 shortcourse truck

edit:
leuk bedacht van PK racing, want je weet bijna zeker dat de klant terug komt voor een andere motor/regelaar combo, dus meer geld uitgeeft.
helaas word er niet mee gedacht met de klant. anders adviseer je niet zon klein setje voor deze auto

Laatst bewerkt:
doe dit alsjeblieft niet. regelaar en motor zijn veels te licht voor die auto.
het werkt wel. maar ik durf te wedden dat je binnen de kortste keren een andere set in deze auto stopt.

geen 30A Ezrun regelaartje in een 4x4 shortcourse truck

edit:
leuk bedacht van PK racing, want je weet bijna zeker dat de klant terug komt voor een andere motor/regelaar combo, dus meer geld uitgeeft.
helaas word er niet mee gedacht met de klant. anders adviseer je niet zon klein setje voor deze auto

Oké bedankt dat je dat even meld! Wat dacht je van de bullet flux? de mt dan hè

MT of ST scheelt niet veel. Het lijkt me echt een leuke auto en mijn ervaring met HPI (Savage Flux) is zeer goed.

Waarvoor staat Flux eigenlijk? En ik zie bij sommige andere nog ESC staan, wat betekent dat?

Met Flux word de motor bedoeld (merknaam van de motor eigenlijk), Traxxas heeft de Velineons, beide motoren zijn Brushless overgens..
Met ESC (Electronic Speed Control) de snelheids regelaar.

Met Flux word de motor bedoeld (merknaam van de motor eigenlijk), Traxxas heeft de Velineons, beide motoren zijn Brushless overgens..
Met ESC (Electronic Speed Control) de snelheids regelaar.
Oké, bedankt. Zit er ook garantie op die auto's?

Oké, bedankt. Zit er ook garantie op die auto's?

Op nieuwe producten zit altijd garantie. Dit is geregeld in de wet. Dit geld dus voor alles wat je in NL koopt.

Wettelijke garantie

Volgens de wet hebt u recht op een goed product. In de wet staat dat een product "deugdelijk" moet zijn. Dat betekent dat u het product een bepaalde tijd op een normale manier moet kunnen gebruiken. Geeft de fabrikant of de verkoper garantie? Dan is dat iets extra's. Het is een aanvulling op de rechten die u volgens de wet al hebt.

Een nieuwe wet, 'Koop en Garanties', die per 1 mei 2003 in werking is getreden, biedt consumenten zes maanden garantie op nieuwe aankopen.

Voor meer info zie bel de jurofoon :).

Op amerikaanse fora lees je niets dan goeds over de customer service van HPI, schijnt absoluut (een van) de beste te zijn ! Ik heb zelf 2 HPI auto's en daarbij nog geen enkele schade gereden, kwalitatief zeer goed, kan tegen een stootje. Ik denk dat de Bullit ook gewoon weer TOP is !!

Die Bullit MT is na de Savage Flux een van de mooiste en ik denk degelijkste bash trucks die je kan vinden, en voor dat geld is hij bang for the buck! En vind hem zelf erg mooi moet ik zeggen. De Traxas Stamede zou ook een optie zijn maar is in tegenstelling tot de mt 2wd, en daarom dus een stuk minder geschikt om te rock climben etc.
Ik zeg, neem de Bullit MT;).

Die Bullit MT is na de Savage Flux een van de mooiste en ik denk degelijkste bash trucks die je kan vinden, en voor dat geld is hij bang for the buck! En vind hem zelf erg mooi moet ik zeggen. De Traxas Stamede zou ook een optie zijn maar is in tegenstelling tot de mt 2wd, en daarom dus een stuk minder geschikt om te rock climben etc.
Ik zeg, neem de Bullit MT;).
Nog een vraagje: Heb je nou vaak iets kapot aan een electro offroad auto, als je hier normaal mee om gaat? (Dus niet in water of in modder) Moet ie ook elk jaar onderhoud ofzo?

Je moet eigenlijk redelijk vaak onderhoud, eens in de 2 weken doe ik het. Als ik het niet vergeet..
En wat doe je dan en wat kost dat ongeveer? (Je zegt eens in de 2 weken, maar rij je dan elke dag?)

Ik rijd 1 á 2x in de week en mijn onderhoud is meestal schoonmaakwerk. Op m'n werk heb ik de beschikking tot perslucht dus dat werkt erg goed :). Als er dingen stuk gaan dan moeten die natuurlijk vervangen worden. Als je een beetje op let met wat je doet en niet te veel botsingen hebt met harde voorwerpen(mede coureurs, bomen, stoeranden, zwerfstenen etc) zal het allemaal wel goed gaan.
Losse onderdelen zijn meestal niet zo duur.

Ik rijd 1 á 2x in de week en mijn onderhoud is meestal schoonmaakwerk. Op m'n werk heb ik de beschikking tot perslucht dus dat werkt erg goed :). Als er dingen stuk gaan dan moeten die natuurlijk vervangen worden. Als je een beetje op let met wat je doet en niet te veel botsingen hebt met harde voorwerpen(mede coureurs, stoeranden, zwerfstenen etc) zal het allemaal wel goed gaan.
Losse onderdelen zijn meestal niet zo duur.
Oké mooi. Wij hebben thuis perslucht, dus dat is helemaal makkelijk! Ik zal proberen botsingen te voorkomen. Ik dacht net trouwens nog: zit op de Bullet MT ook een hoge en lage gearing?

Oké mooi. Wij hebben thuis perslucht, dus dat is helemaal makkelijk! Ik zal proberen botsingen te voorkomen. Ik dacht net trouwens nog: zit op de Bullet MT ook een hoge en lage gearing?

Dat is met brushless niet nodig, dat gaat al hard zat zo en vermogen heb je in overvloed.

De Bullet MT vandaag gezien bij PK Racing, ze hebben er nog 2 staan. Maar wat een gaaf ding is dat zeg!

Hij is erg vet inderdaad, ik heb hem daar ook gezien.Hij komt me wel wat meer "plastic" over dan zijn Savage Flux broertje ook al is die ook van kunststof.

Back