Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er moeten volgens mij 2 batterijen in.
als ik er 2 keer 3s in doe, noem je het dan een 3s of een 6s?
@lakigucci: scaryroy heeft het over de Savage flux, beetje offtopic hier maar goed.
Begin niet met NiMH! Deze kunnen niet voldoende power leveren en zullen ontzettend heet worden. Begin gewoon met 2 * 2S LiPo's in serie.dat noem je 6s maar ga niet gelijk aan 6s, dat is veeeeeeeeel te snel om te wennen aan de auto, begin met nimh en bouw langzaam op tot 6s.
Dan moet je ook niet op hem reageren en citeren. Wordt het niet echt duidelijker van, zeker omdat je ook al gezegd had dat 3S in de Bullit niet kan.![]()
Toch kan het qua ESC en motor wel hoor, weet alleen niet of de rest van de auto dat wel houd
Ik reageer alleen op het laatste stuk over dat een 3S niet zou kunnen, jou post is de laatste waar dat word aangehaald maakt niks uit of jij daar de uitspraak over deed veel mensen lezen alleen de laatste posts vandaar dat ik jou post aanhaal als iemand er meer over wil lezen kan die toch verder terug lezen naar de post waar dat gezegt wordWeet ik niet, heb ik ook geen uitspraak over gedaan. Kan je lezen in de features/specs van de auto. Mijn reactie is naar het offtopic deel van deze thread. Ik begrijp je citaat niet echt, maar goed
ntopic:
@rsremco: ik voel me niet aangevallen, hoor. Maar net als jij mijn reactie niet begrijpt, begreep ik jou quote niet ... En ja dan reageer je dus ...
Maar even over de Buliit MT: de motor+esc lijken imo verdacht veel op een hobbywing product .... is dat ook zo ?
als het hobbywing is, dan is het dus ezrun en yeah racing.
Zullen we wedden van wel ?Zit hard te twijfelen of er een 3S in te stoppen, rij nu op 7cell nimh en wil wel naar lipo over gaan maar een 2S lipo is niet zo,n grote vooruitgang in snelheid en kracht
Zullen we wedden van wel ?
gaat 2s 7,4v lipo echt veel harder dan een 8,4v ni-mh ?
dan ga ik die namelijk bestellen![]()
Zal de HPI Bullet MT Flux in het buitenland veel goedkoper zijn? (Incl. verzendkosten?) Heb even gezocht, er zijn zat sites met ponden maar heb er nog geen een waar de Bullet MT op staat in dollars. Kennen jullie bekende sites uit Amerika? (Of een ander land met dollars?)Een goede 2S LiPo is een sprong vooruit in performance tov een 7 cel NiMh.