Zoom 400 verslag! :D

Gerard_nl zei:
die leverancier is altijd drama.
voor echt betrouwbaar en snel leveren (5 dagen)

www.allerc.com

Ik heb goede ervaringen met B-P-P.com. 2x wat besteld, en allebei in 5 dagen in huis. Ook 1x wat besteld bij allerc en dat duurde 2 weken, en bovendien waren ze 2 dingen vergeten te leveren. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, en het is netjes opgelost. Maar BPP is wat mij betreft OK.

ik lees overal het tegenovergestelde, zowel michel als joost hadden paketten van bpp die gewoon verlopren gegaan zijn.

mijn persoonlijke ervaringen met allerc zijn dat het erg snel en correct geleverd word.

qua prijs ligt het toch allemaal op gelijk nivo

Beide leveranciers hebben meerdere keren aan mij geleverd en nog nooit een probleem gehad.....maar dat is voor een andere discussie......

Waarmee borgen jullie eigenlijk metalen schroefjes en boutjes in kunststof. Mij valt op dat je de schroefjes van de rotorkop wel erg vaak moet nadraaien, om te voorkomen dat ze eruit vallen. Ik twijfel tussen 3 mogelijkheden:
a: Locktite, maar ik weet niet of dat ook werkt bij kunststof.
b: CA-lijm, maar krijg je ze dan nog wel los als het moet
c: Epoxy-lijm, lekker taai en toch nog los te krijgen, maar weer dik vloeibaar. Niet zo geschikt voor die kleine frot-schroefjes.

Gaarne Uwer deskundig advies.

Theo de Kramer

Gerard_nl zei:
ps ik heb ook nog wel een originele regelaar als je dat zoekt

Gerard, heb je misschien ook nog de originele motor? De mijne draait niet meer en de regelaar voor de brushless laat nog wel even op zich wachten.
Ben idd afgelopen dinsdag naar Odoorn geweest en de LOGO 16 opgehaald. Dat ziet er mooi uit. Controleren en besturing erin en dan kan hij vliegen.

Theo de Kramer

Hee!

Er is een nieuwe gebruiker op het forum gekomen: zoom 400 3d
Beroep: R&D for Protech

Krijgen we binnenkort inside information over de Zoom :mrgreen:
Nog 0 berichten... spannend! ;)

Hoogstwaarschijnlijk is dat Matthew Watkins (oid) een engelsman die voor Protech werkt en daar voornamelijk de heli-tak promoot. In het verre verleden begonnen met de Raptor 30, dus voor het V2 tijdperk.
In de tussentijd spreekt hij van allerhande talen en heeft een voorliefde voor Belgisch Bier ontwikkeld :lol:

Rick

heb hem nog persoonlijk gezien en gesproken,toffe gast ,met een eerlijke opinie van de zoom.
vliegt al van het begin met een himax 4200/2025 motor.
zit veel op rynryder..
test graag vanalles uit..

Dat was dan zeker die meneer die op de Protech indoor meet in Helchteren met zijn zoom 400 (met brushless) een looping maakte waarbij op het allerlaatste moment ineens zeer onverwacht de vloer van de sportzaal ruim een meter de lucht in kwam, waardoor hij aan de onderzijde van de loop een stukje lucht te kort kwam.

Ze waren met zijn tweeen, was ja de Protech meeting (reclame maken voor hun producten). Eentje sprak "nederlands" en eentje had een engels accent, en die vloog met de brushles versie.

Rick NT zei:
Hoogstwaarschijnlijk is dat Matthew Watkins (oid) een engelsman die voor Protech werkt en daar voornamelijk de heli-tak promoot. In het verre verleden begonnen met de Raptor 30, dus voor het V2 tijdperk.
In de tussentijd spreekt hij van allerhande talen en heeft een voorliefde voor Belgisch Bier ontwikkeld :lol:

Rick
Mja, en een kennis van mij krijgt over een tijdje persoonlijke afstel-les en vlieglessen in België van Matt..

Ben toch wel beetje jaloers op em :oops:

Hahaha wat een gespeculeer weer.
We kunnen wel een poeltje maken over de identiteit van de mysterie man ;)

Ik heb m inmiddels een pm gestuurd... wie zal het zijn....

het is matt, op het zoom forum gebruikt ie dezelfde nicknaam.
dennis, woont niet in antwerpen :)

overigens vliegt maat tegenwoordig geloof ik niet met de himax, maar met de protech brushless.

Gerard_nl zei:
overigens vliegt maat tegenwoordig geloof ik niet met de himax, maar met de protech brushless.
Oh, dan heeft hij zeker wel een, nog steeds niet te leveren, regelaar van Protech.

Theo de Kramer

Back