Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en koop een masker...
Patrick
Ik zette daarom de bus in een emmertje met lauw-warm water (NIET HEET) voor de temperatuur te houden.
Josse,
Je hebt er al genoeg plamuur opzitten om ook voor dat zelfde bedrag een knappe schuurmachine te kopen. Kun je die op de werf/school niet gebruiken overigens?
..... Issie nou kromgetrokken? Maak eens met een punaise in de neus met een draadje naar (midden!)achter, een rechte lijn. Op een van je foto's lijkt ie krom namelijk.
Josse,
Issie nou kromgetrokken? Maak eens met een punaise in de neus met een draadje naar (midden!)achter, een rechte lijn. Op een van je foto's lijkt ie krom namelijk.
Danny
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik roze roest heb, want die zit er niet op.
De roest is Revell kleur 83, ik heb ergens op het internet gelezen dat dat de beste roestkleur is.
Roest zit juist in en om deuken en andere beschadigingen, omdat de verf daar ook beschadigt is.
De oneffenheden lijken op de foto erger dan ze in werkelijkheid zijn, dit komt vooral door de hooglans-zwarte ondergrond.
@ Botter,
Ik werk sinds vandaag niet meer bij de Mc, ik had het er niet meer naar mijn zin.
Groetjes Josse