zweefduur

Discussie in 'MBF Labs' gestart door lecraM, 20 jul 2016.

  1. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    nee ik bedoelde natuurlijk aandrijving, ik had al aangevuld. maar nee ik kom hoger, en zweef in verhouding tot de accucapaciteit (relatief nogmaals) langer. ik win. topscore
     
  2. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Jij kan met je motor maar 1,8 minuten klimmen, ik 2,8......na de klim daalt mijn Orca minder snel dan jou 1,5mtr kistje (als je dat durft te ontkennen wil ik heeeeeeeel graag wat hoogte-logjes van je zien want dan heb je echt wel iets unieks in handen) dus ik kan EN langer klimmen EN ook noog eens langer uitzweven.......jij blijft echt volhouden dat dit niet waar is he?
     
  3. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    sorry ik ben echt moe nu, ik heb die ene post nog meer verbeterd zoals ik bedoel.
     
  4. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    maar het is een welles nietes verhaal geworden.
    Jij blijft van mening dat je met verticaal klimmen minder vermogen nodig hebt en iedereen die aan dit draadje begonnen is probeert je uit te leggen dat dit niet zo is

    We gaan er niet uit komen denk ik
     
  5. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    umm, 5 minuten klimmen (nu iets meer nog)
     
  6. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    5 minuten, ja.. niet 2,8. verloren.. daagt het nu al meer? ik zei je al dat kan je een half uur zweven of meer schelen boven mijn lichte ex libelle

    net als je denkt dat het hopeloos is hier.. komt er weer wat schot in
     
  7. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    je moet je teksten niet aanpassen.......je moet beter nadenken voordat je wat intikt, dan hoef je ook je verhaal niet aan te passen om gelijk te krijgen
     
  8. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    10A uit een 450mAh accu.....hoe maak je daar 5 minuten van?????????
     
  9. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
  10. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    nee ik vergiste me juist, ik verbeterde wat ik bedoel. natuurlijk komt alle energie, uit je accu..

    en daarmee de potentiele energie en de starthoogte van een bepaalde kist, die dan de hoogte afzweeft, min of meer lang.
     
  11. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    hoe kan ik mezelf nou aanpassen dat ik gelijk heb, als ik al denk dat ik gelijk heb.. dan verbeter ik een vergissing (anders zou ik gokken en ik gok niet zomaar)
     
  12. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Je zegt eerst het een, ik zeg dat het niet klopt en dan verander je wat je gezegt hebt om het aan je opmerking te laten kloppen.

    Maar goed.......blijf jij volhouden dat de wijze waarop je klimt niet zozeer uitmaakt hoe hoog je komt maar wel hoe lang je daarna kan vliegen?
     
  13. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Ah....je hebt weer wat veranderd en het kistje is een Libelle.....die van Hoellein?
     
  14. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    niks veranderd. mijn kistje was een libelle competition, gemod met gfk romp en kruisstaart, ja
     
  15. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    ik zei altijd natuurlijk al, dat alle energie uit de accu komt.. ik vergiste me natuurlijk toen ik vermogen zei. ik zei, het vermogen wordt voorzien door de accu (een tijd dan, dat is energie..)
     
  16. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    punt blijft, ik won al.. nu.. en, mijn kistje steeg/stijgt (die ex libelle) verticaal, 8 m/s of zoiets, of iets meer. naja en dat is dus mijn punt, daar komt niemand overheen, met een anders stijgende kist.. dát is alles.. (puur theoretisch al) (lees alle paginas maar eens van het begin, altijd consistent (behalve een lullige vergissing hier en daar door moeheid naderhand)
     
  17. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Marcel....je bent een leuke jongen, je rotsvaste geloof in je eigen gelijk is indrukwekkend.
    De manier waarop je alle argumenten, die jouw theorie tegenspreken, naast je neerlegd is afschrikwekkend

    Ik ga je nog 1 vraag stellen waar je even over na kan denken:

    Ik kan 1400km rijden op 1 tank.....maakt dat mijn auto rete-efficient of heb ik alleen maar een grote tank?

    Welterusten!
     
  18. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    naja over die vraag die geenzins met een klimmende, en naderhand zwevende kist te maken heeft, zal ik nadenken, morgen..
    wel bedankt voor je aandacht, ik maak hier echt een punt waar mensen me dankbaar voor gaan zijn.
     
  19. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    ik edit ook geen oude berichten meer. als ik al geen gelijk had zou ik steeds iets anders zeggen. ik zeg juist vaak steeds dezelfde punten en dingen. het is echt hilarisch terug te lezen vanaf het begin. ik begin met het einde straks lol

    ik doe dit ook alleen voor jullie, ik dóe dit al met die kisten. hoe gul is dat?
     
  20. lecraM

    lecraM

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Gelderland, Winterswijk
    200e bericht, 10 paginas. ik zou de thread moeten sluiten en laten staan als een obelisk..
     

Deel Deze Pagina