zweefduur

Arjan, als je een paar posts terug leest, om mijn methode te vinden waarmee ik dit vast kan stellen, en, lees waar ik zeg wat er gebeurt, als Justus 2x zoveel accu mee gaat nemen met zijn huidige kist.

Hans, geen discus launch. als jou kist niet verticaal stijgt, verliest ie dit.

geef me stijgsnelhed, motorlooptijd, accu (gewicht) en je model gewicht. dan ga ik rekenen voor jou.

dan weet ik hoe hoog je kist komt, en hoe lang je daaruit zweeft (met 25 cm/s dalen als we dat aannemen)

Neen hoor, ik heb gewonnen zolang jij niet het tegendeel bewijst!
Het is jouw formule niet de mijne. Het is geen DLG, het is een zwever met aandrijving. Wat je wil bewijzen stel je voorop... je theorietje raakt kant nog wal en dat weet je al meer dan 300 posts

Zielig hoor

Hans, ik heb een recept, om *absoluut* het langst te kunnen op je accu, theoretisch. deze theorie was nog niet ontdekt.
je haalt het *maximum* niet, als je niet (nagenoeg) verticaal stijgt. stijg je niet verticaal, dan kan het langer als je wel verticaal stijgt.

Hans, dan geef me die cijfers dan reken ik uit ho hoog je kist scoort. mijne heeft nu gewonnen en landt een half uur na Justus zijn kist. of iets in die orde. onze klimgetallen zijn bijna identiek, dat kan ik ook mooi zien met mijn "detectie" formule

Hans, ik heb een recept, om *absoluut* het langst te kunnen op je accu, theoretisch. deze theorie was nog niet ontdekt.
je haalt het *maximum* niet, als je niet (nagenoeg) verticaal stijgt. stijg je niet verticaal, dan kan het langer als je wel verticaal stijgt.
Neen hoor ik heb gelijk. Bewijs me dat jouw formule voor jouw toestel een hoger resultaat haalt dan mijn resultaat. Zolang je dat niet doet blijf ik winnaar.

Hans, dan geef me die cijfers dan reken ik uit ho hoog je kist scoort. mijne heeft nu gewonnen en landt een half uur na Justus zijn kist. of iets in die orde. onze klimgetallen zijn bijna identiek, dat kan ik ook mooi zien met mijn "detectie" formule
Alle cijfers staan in post 416... meer heb je niet nodig. Het is jouw forumule met 4 parameters.

Hans, dat probeer ik in deze hele thread die jullie besmeurt hebben. nu overtuig ik met resultaten dan maar..

Mannen, kappen nou. Deze man ga je niet overtuigen. Hij leeft in een andere wereld, gelukkig kennen ze hem daar. En bovendien begint hij nu iedereen te kleineren. Narcisme ten top. Deze man mag zich gaan melden bij de GGZ...

Neen hoor, ik geef niet op want ik heb gewonnen. En ik ga het niet persoonlijk spelen, enkel op feiten. Dus laat maar komen die handel.

Back