Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
liefst ook een vario meting van de (statische) klim vlucht (zo goed klimmen als je kan)
jacob, je gaat inslikken wat je nu zegt.. dit is radicale nieuwe theorie.. maak je borst nat
Motorlooptijd staat in post 416... ik laat het motortje draaien tijdens de klim en dat is dus 5 seconden...Hans, ik moet motorloop tijd hebben. en zeker weten dat ik het vlieg klare gewicht heb.
tja... ik ook en velen met mij meen ik zo te besluiten...dat ik sta voor mijn gelijk (als ik dat heb) weet ik allang.
er is een trend in mijn leven.. als ik een discussie aanga, "heb" ik al gelijk anders begon ik niet..
Hans ik zal er vanmiddag naar kijken. als ik motorloop tijd, stijgsnelheid, accu type en gewicht, en vlieggewicht heb. (net als Justus al deed)
Hans, hoe lang kan je motor draaien, dan kan ik beginnen. (en stijgsnelheid / vario)
je hebt iig al de ereplaats voor de laagste massa fractie. maar toch, kan ik uitstekend zien hoe efficient je zal klimmen. je haalt weinig seconden en moet op een dag vaak laden, maar goed.
(je zal wel veel thermiek vinden)