Ik denk dat het hier gaat om de motorisering met een AL-3548, de 900KV variant schat ik in. Even een rekensommetje, je pakket is 11.1 volt, volgens de tabel op de website van S... levert de motor on top 630 Watt. Dat is het amparage wat de motor on top trekt 630 watt:11.1 volt = 56 ampere. Het zou dus best kunnen maar ik vind het een beetje op het randje, en natuurlijk trek je die 56 ampere niet continue dat begrijp ik ook wel. Vaak tijdens het vliegen daalt dit getal.
Verder vind ik dat de motor wat toeren per KV te kort komt. Inderdaad op de website van S.. staat 3-4 lipo dus denk ik dat je ergens tussen de 7000 a 8000 toeren uitkomt met een 3s setup. Kijk ik naar mijn eerdergenoemde Champion (zelfde model maar andere vleugelbevestiging) dan vlieg ik die met een 4s setup en dat gaat heel erg goed (880 KV binnenloper). Verder heeft 4s ook het voordeel dat je getrokken amperage omlaag gaat, immers 630 Watt: 14.8 volt = 42 ampere. Verder zal het toerental met een 11X6 rond de 10500 toeren liggen. Dat is gewoon ideaal. Had je een AL-3548 1100kv dan had 3s gewoon de beste keuze geweest. Helaas verkoopt S. die niet maar is via Ebay verkrijgbaar, ik heb er daar 10 vandaan gehaald voor een euro per stuk inc. 60 amp regelaar. (dmv van bieden, ik ben dan eigenlijk altijd de enige bieder!) En of je het gelooft of niet de motor heeft 100% dezelde specs, heb ik gemeten. Verder ziet alles hetzelfde eruit de bijgeleverde hulpstukken tot aan het doosje toe.