Gisteren weer een leuke dag met de hype,
echter na vlucht 5 plop propellor ging er vandoor gelukkig vloog ik over het gras en niet over de mais

.
na heelhuids beneden gekomen te zijn bleek dat de as uit de motor getrokken was ????, dacht eerst dat alles van de neus was getrokken door die power.
Deze motor is er nieuw in gegaan, dus ook deze borgschroef vast zetten met locktide.
Na de reactie van struggleforlife betreft de size prop met de 1800 Kv motor, ga ik er nu een andere in doen.
Heb nog een NTM 1400 Kv en NTM 1100 Kv liggen.
Denk dat ik de laatste eens ga proberen, deze levert met 3 cells en een 11 x 5.5 prop 1.7 kg trust bij 37 A.
Weet niet wat de trust bij de 1800 Kv was, maar denk dat de 1100 ook wel vooruit wil en leuk is voor verticaal gaan.
Met 4 cells zou hij over de 2 kg trust leveren.
Ik ga het eens proberen, en volgens mij gaat de vliegtijd een stuk omhoog gezien deze minder dorstig is met de amperé's.
@MarcoFr, ik heb toch de regelaar geplaatst waar jij hem hebt zitten, en de koeling via een zelfde manier gedaan, en moet zeggen de koeling werkte beter dan ik dacht, regelaar was lauw met de 1800 Kv motor op 3/4 gas
Vrijdag weer de lucht in, en zal een kijken hoe deze setup gaat bevallen
