Thnx voor de complimenten!
Ja das wel naatje idd knetter werk.. had er met de tzr ook last van... Echt irritant...
Helaas hebben alle "leuke uitlaatjes" er last van.... Maar goed werd me een beetje te snel... en de schuur was te klein, verders wel een top ding! Nog steeds zonde dat hij niet fatsoenlijk in de schuur te krijgen was. De derbi SM extreme, ging wat dat aangaat beter, hoewle dat ook niet echt soepel ging.. De TZR was echt niet grappig...
Het Daxje daarintegen, is echt makkelijk overal neer te proppen, en we hebebn nu nog ruimte over. De scoot kan blijven staan, en de 2 fietsen ook.. TOP Geluid is ook beter van de dax
Enfin
Momenteel zit ik op 190 kilometer, en af en toe mag ik hem "los trekken" als hij goed warm is, en dan kom ik op 49km/h Echte kilometers... maar das echt kruipend afkomend van de perfecte toegestande 45km.
Hij is nog begrensd door middel van de ringen in het spruitstuk, en tandielen Bij 350/400 km, of iets eerder, haal ik deze spruitstuk begrenzer er ook uit,en komt er een 14 tands tandwiel op (nu 13) en dan moet het geheel naar de 60 tot 65 echte kilometers kunnen.. Ik wil naar de 60 echte kilometers toe. (ivm boetes en rollerbank)
Eerst naar de 250km toe, dan kleppen stellen en olie vervangen...
Edit: nieuwe TZR schakel was in noordsche shut "maar" 2400. rijklaar! Dus dan liever even doorsparen!