Heli-Uwe
Forum veteraan
alles goed controleren @Bartvd:
dat voorkomt een nieuwe crash, en je begint niet weer van voren,
trouwens kan je ook gears voor de servo's kopen,
da heb je tenminste de speling minder,
en als de servo verder niks mankeert heb je wel flink centjes bespaart.
Als je weer begint met dingen opschrijven,
denk over na, wat je later terug wil vinden,
ik b.v. heb een lijst met vliegminuten per heli,
da noteer ik in Excel met een groene balk, als onderdelen vervangen zijn,
met een rode balk kenteken ik een crash,
da kan ik zien, of alle fouten herstelt zijn,
als dan b.v. een lager rommelt, kan ik zien, wanneer het voor het laatst verwisselt is.
Voordeel van dit systeem is (voor mij)
ik heb niet veel te schrijven,
het is elke vlucht hetzelfde,
en ik kan terugkijken tot nu toe 5 jaar terug,
b.v wat was de instelling van de Rex 600 nitro ...
aan een Excel lijst kan je alles aanhangen, zelfs nog video's met jou vliegstyle
en jaar geleden,
maar niet overdrijven met de lijst, anders blijft ze weer liggen.
suc6 en groet,
Uwe
dat voorkomt een nieuwe crash, en je begint niet weer van voren,
trouwens kan je ook gears voor de servo's kopen,
da heb je tenminste de speling minder,
en als de servo verder niks mankeert heb je wel flink centjes bespaart.
Als je weer begint met dingen opschrijven,
denk over na, wat je later terug wil vinden,
ik b.v. heb een lijst met vliegminuten per heli,
da noteer ik in Excel met een groene balk, als onderdelen vervangen zijn,
met een rode balk kenteken ik een crash,
da kan ik zien, of alle fouten herstelt zijn,
als dan b.v. een lager rommelt, kan ik zien, wanneer het voor het laatst verwisselt is.
Voordeel van dit systeem is (voor mij)
ik heb niet veel te schrijven,
het is elke vlucht hetzelfde,
en ik kan terugkijken tot nu toe 5 jaar terug,
b.v wat was de instelling van de Rex 600 nitro ...
aan een Excel lijst kan je alles aanhangen, zelfs nog video's met jou vliegstyle
en jaar geleden,
maar niet overdrijven met de lijst, anders blijft ze weer liggen.
suc6 en groet,
Uwe