Ik zie gelukkig het "negatieve koopadvies" niet staan.
Ik vind het ook niet netjes om hem nu al af te branden en ik wil dan ook niet dat anderen dat dan eventueel voor me doen.
Hij is nu op vakantie en 2 augustus komt ie terug, dan kan ie reageren en als er dan binnen een week nog niets gebeurd kan ik hem altijd nog waarschuwen en affikken.
Het zou nu best eens zo kunnen zijn dat, als er een negatief verhaal staat, hij de pest in krijgt en helemaal niks meer wil doen.
Als de posterijen niks betalen dan zou ik er toch met hem zelf uit moeten komen, eventueel de schade delen, dan zou ik er nog goed uitspringen.
Hoeveel hij op een model verdiend, dat valt best mee.
Wat denk je dat mallen maken kost, materiaal, energie en later ook gezondheid?
Ja, het kan heel goedkoop maar gefreesde mallen zijn peperduur en gaan ook niet eeuwig mee.
Dit zijn typisch uitspraken van iemand die nog nooit zelf een model gemaakt heeft uit mallen.
Dan over het horen van veel klachten uit het oostblok.
Dit is het eerste lastige geval waar ik problemen mee heb.
Ik heb de laatste tijd veel van die kant af laten komen en eigenlijk ging het allemaal soepeltjes, ook de oranje Kappa kwam prima binnen en wat grote zwevers.
1 cockpitkap was defect, die heb ik binnen een week opgestuurd gekregen, landinggestel was niet meegeleverd, heb ik binnen 3 weken ontvangen.
En zelfs uit Rusland kwam ook alles prima en ongeschonden binnen.
Ik denk ook niet dat Eroplan moedwillig de boel verziekt, hij doet exact wat de post zegt.
Daar komt dan nog de taalbarriere bij en een botte Amsterdammer die af en toe wat ongenuanceerd uit de hoek kan komen.
Het andere nadeel is dan ook nog dat hij op vakantie ging en de boel 2 weken stil ligt.
Mijn probleem zit meer bij de posterijen.
En dan nog het meest bij de nederlandse, die doen het minst.
De slovaakse mailde me vandaag dat de nederlandse nog steeds geen rapport opgesteld hebben om te onderzoeken waar het probleem ligt.
GJ