![]()
![]()
.... Weet je dat wel zeker????
[/QUOTE
Had Aspen olie verward met die van Stihl (gemaakt door Castrol), sorry. Aspen is 70 graden..
Groet,
Sam
Aspen 2-stroke oil Safety Data Sheet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
.... Weet je dat wel zeker????
[/QUOTE
Had Aspen olie verward met die van Stihl (gemaakt door Castrol), sorry. Aspen is 70 graden..
Groet,
Sam
Aspen 2-stroke oil Safety Data Sheet
Sam... dat is OOK een "Safety Data Sheet"...
Zelfs zonder die te openen weet ik dat daar het tekentje > (groter dan) staat, ofwel, het vlampunt ligt BOVEN de 70 graden, en verder dan dat hebben ze niet getest....
EDIT: en ja hoor... er staat alleen maar >70 graden....
Data blad MOKI over de mengverhouding Aspen benzine,
Mischien vergis ik mij, maar die foto van dat binnenwerk wat je liet zien in post #73, was toch een Saito, niet een Moki?
Saito moet (volgens Saito) 1:15 hebben, en Moki mag 1:45 hebben met Aspen, of 1:40 met gewone benzine en olie.
Maar ik meen dat je bij die foto van die Saito zei dat hij 2 minuten op Aspen 1:50 gedraaid had...
Wellicht daarom de verwarring?
Data blad MOKI over de mengverhouding Aspen benzine, dus die lui weten er ook niets van volgens Sam allen Sam weet het.
Laat Saito eerst maar een betrouwbare ster motor op de markt zetten, mensen betalen een smak aan euro,s voor iets wat onbetrouwbaar is :maar dan
met bronzenlagers, en naaldlagers, oh ja nu ga je dus beweren dat Saito het beter weet.
En die castrol olie daar vliegt 3/4 van nederland mee in combinatie met pompbenzine tot volle tevredenhied
Zolang ze hun service maar niet kopiëren. Wat dat betreft heb ik echt spijt van de aanschaf van hun motor.. Lang leve Heilemann.
Mr en Mrs Heilemann zijn inderdaad fijne vriendelijke mensen. Heb ze dit jaar op Pro Wing ontmoet toen ik wat spullen voor de 215 bij hun kocht.
Ik wacht ondertussen al 5 weken op een reactie van Moki ( rechtstreeks ) via de dealer hier in NL. Airworld zelf krijg je wel redelijk makkelijk te pakken.
Maar aangezien ik de meeste info omtrent onderhoud met foto's bij jou aantref stuur ik je eerdaags even een pb met wat vraagjes voor ik de boel uit elkaar trek.
Om toch even on topic te blijven, dit is toch wel een interessant cq soms zelfs schokkend draadje geworden ( afscheuren de cilinders ). Blijf het volgen.
Modificatie toegepast op het inlaat systeem wachten op beter weer dan de motor opnieuw starten.
Kijken wat het opgeleverd heeft.