1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Ik heb even contact gehad met de Mach en er wordt zondag inprincipe 3 x een kwalificatie gereden en 2 x een finale.

Dus voor iedereen die zich nog niet heeft ingeschreven NU doen het kan tot een uur of 7 vanavond.

Zo hugo je krijgt het lekker druk zondag.

gr

Stephan

Laatst bewerkt:
die 3 kwali's hangt natuurlijk wel af hoeveel deelnemers er nu nog bij komen
hoe groter de groep, hoe meer kans dat het 2 om 2 wordt

maar tot nu toe ziet het er naar uit dat we 3 om 2 kunnen rijden
maar denk wel dat we om 10 uur beginnen, kweet nog niet
we hebben het er morgen over in de hal

Voor de duidelijkheid:
In het reglement staat dat het inschrijfgeld 3 euro bedraagt.

Het schijnt 7,50 euro te zijn!

Hmm, dan word het ineens weer serieus; dacht leuk voor 6 euro 1:12 te rijden en de Swift er voor de fun bij......Voor 15 Euro is de fun alweer wat minder, misschien dan toch maar met de TC ipv Swift gaan rijden???

Of zou 7,50 voor niet-leden zijn en 3 Euro voor de "indoor-leden"?

groet,

Eric

Heren,let op! Er wordt morgen GEEN modified gereden....(Robert,Tony..)
Alleen stock dus.........:teacher:
De mensen die voor de modified hebben ingeschreven zijn
ingedeeld in de stock....

Bummer, had ik net een zeer mooi motortje geregeld... Wéér geen event met modified... en dan te bedenken dat 1/12 zoveel mooier rijd met een modified motor...

Helaas pindakaas...

Joost.

Ik denk niet dat het een motor-issue is... Ik baal er ook van dat de 1/12 mod niet doorgaat maar ik wil wel persé de wedstrijd rijden dus dan maar weer in de stock... Maar had 100% liever modified gereden...

Joost.

Op welk nummer aan de Surinameweg is het circuit gevestigd? Anders ben ik misschien een poosje aan het zoeken morgen. Kan ik het juiste nummer even in mijn MiepMiep zetten....

Als je naar nummer 1 (kwikfit) toerijdt, sta je er tegenover....is hetzelfde parkeerterrein namelijk.....tot morgen

groet,

Eric

Zo de eerste Mach indoor wintercup zit er op. De opkomst was ok al waren er voor een paar klasses te weinig rijders waardoor deze niet doorgingen of samen gevoegd zijn. Dus voor de volgende MAch indoor verzoek ik vriendelijk alle 1/12 Mod, 1/10 Mod, 1/14, 1/18 en Swift rijders zich in grote getallen aan te melden op de site van Mach-Heemstede voor de volgende race op 21 december as.

De uitslag van vandaag was als volgt.

1/14 / 1/18 (gecombineerd)

1: Koen Geurds
2: Jan Schelling
3: Sidney Blokker

1/10 toerwagen A-Finale

1: Bart Wubben
2: Rob Janssen
3: Arjen Potharst

1/10 Toerwagen B- Finale

1: Arno de Wit
2: Brian de Wit
3: Robin Vosse

1/12 2-WD Stock A Finale

1: Bart Wubben
2: Remy Muller
3: Stefan Jansen

1/12 2-WD Stock B-Finale

1: Jorg Leuken
2: Erik Sigterman
3: Joost Kuiper

1/12 2-WD Stock C Finale

1: Rob Bruin
2: Klaas Lodewijks
3: Martijn v/d Heijden

Verder wil ik namens de Mach Hugo onwijs bedanken voor de webstrijdlijding er heel graag tot de volgende race.

PS: de opzet voor de volgende race is 3x kwalificatie en 2x een finale. Hierdoor zal de race wel eerder gaan beginnen!!! Maar hoelaat weet ik nog niet precies.

groet,
Stephan

Was inderdaad een leuke wedstrijd, lekker gereden. Mooie baan, goede verzorging voor de inwendige mens, super!

tot de volgende!
Martijn

Ja was een zeer geslaagde dag in mijn ogen... Voor diegene die ik, per ongeluk of door zenuwen veroorzaakte onoplettendheid van de baan heb geketst, mijn excuses... Verder denk ik dat we terug kunnen kijken op een geslaagde eerste indoor wedstrijd.

Hugo, bedankt voor het leiden van de wedstrijden. Altijd weer goed om je erbij te hebben...

Jammer dat de 1/12 modified niet doorging... Kom op mensen, minimaal 5 man voor de 1/12 modified en we kunnen knallen met z'n allen!!!

Al met al toch nog 3e geworden in de B... Het was niet anders na pole position... Volgende keer hopelijk beter...

Joost.

Back