twee voedingen, twee laders.....genoeg pakketten om toch tijdens het laden te kunnen vliegen.............
??????
Ik neem aan dat je wanneer je electro f3a vliegt je al accu's, lader en voeding hebt, heeft een generator niks mee te maken. (En waarom 2 voedingen voor 2 laders???)
Daarnaast is het goed mogelijk dat je nu meer benzine per vlucht gebruikt dan wanneer je een benzine motor in je kist hebt hangen.
Electro doe ik niet omdat het goedkoper is...
Zoals winfried al zei, het is niet handig voor 4-5 vluchten op een dag.
Dat is wat ik in de zomer buiten vlieg per kist, omdat ik niet meer kan, zwaar irritant.
Toch.. ik hoor bij mij op de club allerlei verschrikkelijke bedragen voor bv. Honda generatortjes ofzo, en dan komt er hier eentje voorbij van 50 euro.. dan denk ik dus, dat moet wel total en utter crap zijn?
Total en utter crap? Als het je accu's vol krijgt kan ik het dat al niet meer noemen. Als hij lawaai maakt loop ik wel 50m naar mijn lader toe, slurpt ie benzine dan betaal ik die 3€ per vlucht, Als hij lomp en zwaar is maak ik er wielen onder, als hij graag afslaat start ik hem wat vaker. En is me dat teveel zet ik hem op marktplaats voor 25-50€ en heb ik iig ff kunnen zien hoe het met een generator op het veld gaat.(heb de verkoper al een mailtje gestuurd)
Een honda kloon zal ik niet kopen, en een honda denk ik ook niet. Wat wel weet ik nog niet zeker maar een generator zal er waarschijnlijk wel komen. Als je de prijs en gewicht van goede, voldoende grote laad accu's bekijkt...