wat bedoel je met tolvlucht.
flat spin, of een ouderwetse tolvlucht uit het knvvl examen (snel draaien, neus tik omlaag)
ik zou mij voor kunnen stellen dat bij hoge g krachten in de lengte van de tank, de motor zijn brandstof wat lastiger aanzuigt.
dan zou het kunnen dat hij onderin een haar arm loopt tijdens die manouvre, en dus ff een keer hikt als je plots volgas gaat vanuit de hoge g kracht situatie.
zou kunnen als je langzamer tolt, dat hij dan wel goed oppakt.
verder is er naar mijn mening geen reden voor die motor om raar op te pakken, aangezien hij blijkbaar al het andere wel goed doet.
zeker prophangen is een kritische voor de hoge en lage naald afstelling..
trek je bougie er eens uit, ff kijken hoe deze er uit ziet.
kleur, aanslag, nat of droog.
dat zegt nl veel over of de motor standaard arm of juist rijk staat.
flat spin, of een ouderwetse tolvlucht uit het knvvl examen (snel draaien, neus tik omlaag)
ik zou mij voor kunnen stellen dat bij hoge g krachten in de lengte van de tank, de motor zijn brandstof wat lastiger aanzuigt.
dan zou het kunnen dat hij onderin een haar arm loopt tijdens die manouvre, en dus ff een keer hikt als je plots volgas gaat vanuit de hoge g kracht situatie.
zou kunnen als je langzamer tolt, dat hij dan wel goed oppakt.
verder is er naar mijn mening geen reden voor die motor om raar op te pakken, aangezien hij blijkbaar al het andere wel goed doet.
zeker prophangen is een kritische voor de hoge en lage naald afstelling..
trek je bougie er eens uit, ff kijken hoe deze er uit ziet.
kleur, aanslag, nat of droog.
dat zegt nl veel over of de motor standaard arm of juist rijk staat.