3dx500

Strippen die tandwielen nou egt zo snel als ik soms zie, lees, of hoor? Of kun je er wel een beetje 3d mee vliegen zonder dat hij stript?

Oke ik snap hem niet maar goed. Ik bedoel f je er gewoon goed mee rond kan vliegen en een flip of roll maken zonder dat het tandwiel stript. Heb er het een en ander over gehoort gezien en gelezen.

tandwiel strippen maak ik me niet druk meer om .
ik heb er 1 gesloopt de tanden moeten stijf tegen elkaar aan staan dan gaat het prima .

Zegt al genoeg over je als je die hint niet snapt...
Om antwoord te geven op je vraag: je kan prima licht 3D vliegen met de HDX500 zonder de maingear te strippen, pas bij een headspeed van 3k en figuren met grote pitchuitslagen zal je een gear strippen. Als het nieuwe frame met 130t gear er is zal dat ook niet meer gebeuren.

Helaas niet, op helifreak.com zeggen steeds 'soon' maar dat duurt nu al wel heel lang. Toen ze een paar maanden geleden eindelijk het frame zouden hebben bleek hij toch een paar mm te klein te zijn voor het nieuwe maingear. Met een beetje veilen is een 130t gear gewoon bruikbaar dus maar het zegt wel erg veel over hun kwaliteitscontrole.

Weet iemand hier of de standaard pentium 60A ESC een BEC heeft? Wandt bij 4rc zit er een 3a pentium BEC bij, Maar bij sport moto staat dat er een BEC in zit. Kan iemand me helpen?

Jazeker die heeft een bec (tenzij je meerdere versies hebt??), staat er ook op.

Oke bedankt. Nu weet ik genoeg. Is het ondertussen al bekent waneer de nieuwe versie ongveer uitkomt. Ik eet dat het op dat andere forum staat maar kijk daar nooit. Ik vind 1 forum bij houden al genoeg werk. Zou je anders mischien ook een 130t tandwiel op het sah frame kunnen zetten zondet dat je het frame moet verbouwen?

Volgens mij is het frame net ists te klein voor dat tandwiel, daar heb ik al naar geinformeerd op helifreak forum.
Je moet het frame wat uitvijlen om eht passend te maken, op zich geen probleem als je het niet zoveel hoeft uit te vijlen.
Er bestaan ook nieuwe frame delen voor dat 130 tandwiel.

Het nadeel is dat ikd an ook een andere motor moet kopen, Wn dat is niet goedkoop. Ben benieuw wat de nieuwe kit gaat kosten. Als hij veel duurder is koop ik gewoon de sah versie. Kan ik voorlopig nog wel mee vooruit.

Robin.

Ik weet het, heb hem gezien maar ik wil een andere setup, En ik wil hem zelf helemaal bouwen om te leren hoe zoon ding in elkaar zit, Dus helaas. Wel zou ik de Fp lipo's, En de spare parts willen overnemen.

Of topic. Ben gister bij de vliegclub geweest (RMCU) Was iemand met een raptor 50 Wat een bruut beest zeg8-O Maar had hem groter verwacht. Als ik dan een heli koop die nog 40 cm kleiner is, Is dat heel wat verschill. En al helemaal als ik toch voor de mini titan ga, Wat ik waarschijnlijk wel doe.

Groeten Robin.

Dan heb je zeker nog geen raptor 90 gezien, da's helemaal bruut geweld !

Wat betreft die spare parts, ik probeer hem eerst compleet te verkopen.

Verkopen? Je moet er gewoon mee gaan vliegen. Het is eens wat anders als al die trexxen.

Ja op zich zou ik dat moeten gaan doen, echter wil ik gaan starten met een nieuw project .... volgens mij kan ik hem beter in losse delen gaan verkopen; chassis, motor, regelaar servo's etc ....

Yeti je hebt PB erover. Zit nog wel een beetje met twijfels wil de mini titan kopen, Maar ik vind hem zo klein en de 3dx500 sas/sah zien er erg goed uit. Ook qua prijs scheelt het niet veel. Wat raden jullie mij aan? u zijden de meeste nog dat ik beter voor de mini titan kan gaan. Ik wil ook een roll of flip kunnen zonder hem te hoeven upgraden.

Bijden hebben ze hun kwaaltjes:
De mini titan heeft last van bladspoort,
De 3dx500 heeft last van strippen.

Blijft een moeielijke keuze. Kunne jullie mij helpen?

Back