Gecht.
Oftewel een kruising tussen goed en slecht. De 1e vlucht nog veel wedstrijdzenuwen, de eerste figuren waren ronduit goed, toen verknalde ik de hoge hoed en de rest was ook relatief prut. Wel een score gehaald die ongeveer gelijk was aan het gemiddelde van de vorige wedstrijd. Dat ondanks 0 punten op de tolvlucht, want ja, drie slagen zijn drie slagen, en geen vier.
De 2e vlucht begon het direct na de start hard te regenen dus moest ik landen. Na de regen opnieuw gestart en toen was ik de wedstrijdzenuwen eindelijk kwijt, en zat het mij mee. Eindelijk een vlucht op een normaler niveau voor mij, sommige dingen gingen beter dan verwacht, sommigen slechter. Was na de tolvlucht zo blij dat ik 3 slagen had gemaakt ipv vier dat ik 'm er direct uit trok (ipv recht door te laten vallen) en daardoor te hoog in m'n landingscircuit terecht kwam, te hoog op de final zat en een doorstart moest maken.
Ondanks dat toch een voor mijn doen respectabele 207 punten voor de 2e vlucht, waarbij er van de zijkant de opmerking kwam dat het een van de beste vluchten van die dag was qua figuren, maar dat ik heel veel punten verklooid had (behalve door het niet laten vallen en die landing) door zaken niet goed in het midden te vliegen.
Overall ben ik zeker wel tevreden, vanwege die 2e vlucht. Eindelijk die stress eruit en ook een keer een goed gelukte vlucht. Daarnaast zit er wel progressie in, wat ook prettig is. Doelstelling van twee-na-laatste ook gehaald, er waren nog 2 na mij en ik zat Alexzzz goed op de hielen.. het spijt me Alexzzz, maar bij de volgende wedstrijd ga je er aan
Denk dat iedereen wel redelijk tevreden was. We hadden een harde crosswind en dat maakt e.e.a. toch aanmerkelijk moeilijker. Toch heeft iedereen, voor zover ik heb gezien, wel redelijk naar kunnen staan vliegen, ik had niet de indruk dat er mensen veel slechter stonden te vliegen dan de vorige wedstrijd. Sterker nog, volgens mij was iedereen weer iets vooruit gegaan.
Daarnaast was het gewoon een leuke dag, ondanks de korte regenpauze.