Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
evevtjes kijken ja dat klopt was tijdens het vrij rijden s'ochtends nog vond het wel een grappig gezicht want vanaf de stelling zie je net niet de andere kant van de schans dus dacht echt dat je op mij lande. en met zo'n groot gevaarte waar je mee rijd zal dat niet zo pettig aan gekomen zijn:mrgreen:

Ach, in de training op zaterdag stond er iemand met zijn volle gewicht boven op mijn slash. Had ie ook niks van. Die slashes kunnen heel wat hebben

13-6-2010 Mol

ik hoop niet dat er 13 juni veel wind staat .
zal ik ze allemaal rollend nemen? of vol gas ?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik hoop niet dat er 13 juni veel wind staat .
zal ik ze allemaal rollend nemen? of vol gas ?

Ik wacht nog wel even met een nieuwe kap bestellen :). En ik denk er aan ook maar een paar wielen met schokbrekers op voor, achter en bovenkant te monteren. En niet vergeten elastieken om de broekspijpen te doen. Allemachtig wat een sprongen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is te springen hoor, maar niet vol gas, met beleid.
Ik was namelijk gister bij Mach-One (Helmond ) aan het rijden en kwam daar iets vergelijkbaars tegen.
Een van de leden reed daar met iemand anders zn Asso Sc10, na een beetje oefenen reed hij die combinaties bijna perfect 2 bultjes tegelijk.
Ik ga binnenkort terug om te proberen het ook onder de knie te krijgen. zal wel niet meevallen denk ik.

Nee, dat gaat zeker niet elke zondag.
Het beste kun je hun forum in de gaten houdenhttp://www.mach-one.dutchberserks.com/cms/index.php?option=com_joobb&view=forum&forum=12&Itemid=54, bij gastrijders staat wanneer er gereden wordt.
In het weekend kost het 10 euro.
Als het langer licht is kun je daar ook savonds rijden, kosten 5 euro.
Zo wordt er vanavond ook gereden, ben nog aan het twijfelen of ik ga.
Ik moet er wel bij zeggen dat er maar beperkt laadgelegenheid is omdat dit toch een nitro 1/8 baan is.
Maar al bij al een mooi baantje en erg gezellige mensen (brabos natuurlijk).

Nee, dat gaat zeker niet elke zondag.
Het beste kun je hun forum in de gaten houdenGastrijders - Hier kun je alle informatie vinden over het gast rijden bij MACH-One. Of wie er is., bij gastrijders staat wanneer er gereden wordt.
In het weekend kost het 10 euro.
Als het langer licht is kun je daar ook savonds rijden, kosten 5 euro.
Zo wordt er vanavond ook gereden, ben nog aan het twijfelen of ik ga.
Ik moet er wel bij zeggen dat er maar beperkt laadgelegenheid is omdat dit toch een nitro 1/8 baan is.
Maar al bij al een mooi baantje en erg gezellige mensen (brabos natuurlijk).
?
mach-one..

ik heb het de hele tijd over mol belgie

2e No Nitro E Cup Mol

Inmiddels zijn we druk bezig met de voorbereidingen van de No-Nitro E cup in Mol die gereden gaat wordewn op 13 Juni.

De inschrijving hiervoor is dan ook open en te vinden op: MyRCM Online Services : Raceregistratie
De wachtlijst is te vinden op: MyRCM Online Services : Raceregistratie : No-Nitro.nl E Cup @ NBR
Deelnemerslijst: MyRCM Online Services : Raceregistratie : No-Nitro.nl E Cup @ NBR
Indeling & Tijdschema: MyRCM Online Services : Geplande Races : No-Nitro.nl E Cup @ NBR

Filmpjes en meer informatie is te vinden op No-Nitro.nl: Forums / Wedstrijden / 2e No-Nitro E cup 2010 NBR Mol 13-6-2010

Het parcours van Mol wordt as we speak verbouwd en we zullen dus met een geheel nieuwe layout te maken gaan krijgen he & wat is ook ons nog onbekend. Wel is bekend dat er 220v aanwezig is een aantal overdekte sleutelplaatsen (+- 12 rijders) en 50 niet overdekte sleutelplaatsen. Een catering en toilet zijn aanwezig en er kan in overleg gekampeerd worden.
Op zaterdag is er gelegenheid voor training vanaf 10:00 tot donker.

Last but not least kunnen we melden dat de No-Nitro E cup een nieuwe sponsor heeft aangetrokken namelijk J and C. Zei zullen een tombola verzorgen op de laatste wedstrijd voor rijders die minimaal 2 wedstrijden mee hebben gereden in de gehele cup van 2010. Tevens biedt J and C een leuke korting op oa Hyperion maar daarvoor zal je ergens anders moeten kijken.

ik had me allang weer ingeschreven. Ik ben erg benieuwd wat de nieuwe layout is. Als deze net zo pittig is als de oude wordt het nog leuk.
Ik ga rijden met een nanda-racing nrt-3. Ik ben benieuwd hoe deze gaat presteren

Dit is een tekening die ik voorbij heb zien komen of het dit daadwerkelijk gaat worden is mij niet bekend:
circuit1.jpg

een tombola is wel leuk. Ik heb ff op wiki gekeken wat een tombola precies is.
nu lees ik op wiki dat de prijs vaak in natura word uitgekeerd. :cool:

is er al een foto van haar beschikbaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back