Thanx!
Ik heb alles geknipt waar ik niet tevreden over was en nog wat kleine dingetjes verandert, hele ipv halve rollen in het begin, 1,5 snap ipv 1 snap, kleine timing dingetjes.
Nu heb ik nog maar 1:10 over
djBGEINMAfo[/media] - AM 2010 indoor 04 in AFPD
Ik ben redelijk tevreden hoe ik nu het canon deel vlieg, daarom vind ik het nogal 'eng' daarin te knippen maar volgens mij moet het langer. Het is zoon heerlijk tempo, echt tegen de max van wat ik (enigszins strak) kan vliegen.
En dan moet er nog wat rustigs bij. Dat waarschijnlijk tussen rammstein en canon in komt.
Vorige keer toen ik muziek zocht was ik hier ook nogal geholpen, dus tips zijn nogsteeds welkom.
Ik zit eraan te denken wat van het fear of the dark te gebruiken zoals buiten maar ik ben bang dat dat niet binnen past...
(
lf8CCcskv8w[/media] - Outdoor AM/freestyle in AFPD 0:32-0:54) Maar misschien past het anders gevlogen wel.
Hiernaast ben ik ook bezig met Robbin muller te helpen om ook een AM te gaan vliegen komend seizoen. Een deel van de muziek is er al en ik knip en plak het voor hem, hij zal er zelf wat te vliegen bij verzinnen.
Nu maar hopen dat ik hierdoor niet nog een plek lager kom

.
Hij doet regelmatig dingen beter dan ik dat kan en gebruikt iets conventionelere muziek. (Iets van Beethoven (soort van) wat ik echt heel erg goede AM muziek vind.)
Dus dat kan zeker wel gebeuren.
Er komt een veel groter deelnemersveld dan er was iig.
John van gastel zou ook mee gaan doen, dan hebben we Peter en Ron nog, Hezik natuurlijk, Bert en Derk. En wie nog meer? Jeroen? Werner?
Volgens mij zou Alexzzz niet meer mee doen .