Algemeen Mugen MSX3 Topic

• Topicstarter Topicstarter Donno
  • Startdatum Startdatum
mis nog een 'tuned' uitlaat ander filter een k&n bv.
stabilisatie stang achter zit er ook nu op, en voor komt later, had ie nog niet binnen. en dan zit z'n beetje alles er op.

Hallo allemaal,

ik vind de alu delen van de msx heel gaaf maar wel erg duur voor wat je krijgt, dus dacht ik dat kan ik zelf ook, ik had nog een stuk AL liggen dus dat kon ik goed gebruiken. Ik moest alleen nog een staafje AL, paar boutjes en een draadtapper kopen dit alles voor 6,50.
De achter shocktower is al klaar en zeer goed gelukt, nu de radioplaat en de voorste shocktower nog.
Ik raad dan ook iedereen aan zijn AL delen zelf te maken hiervan krijg je erg veel voldoening en is veel goedkoper. Je bent tenslotte modelbouwer.

DiSrUpTeR zei:
mis nog een 'tuned' uitlaat ander filter een k&n bv.
stabilisatie stang achter zit er ook nu op, en voor komt later, had ie nog niet binnen. en dan zit z'n beetje alles er op.

hey kan je een fototje maken hoe die stabilisatiestang zit??

had die boel op mijn werk kunnen laten branden, heb zelf ook een replica van de kunstof voorste shock tower gemaakt van alu, maar dit was makkelijker.

@ franky
foto van stabilisator stang achter.

stabi.JPG

DiSrUpTeR zei:
@ franky
foto van stabilisator stang achter.

stabi.JPG

k

dat maakt alles veel duidelijker

k snapte al niet hoe hij moest zitten en twijfelde al of ik er wel wat aan had

dus daarvoor zijn die gaatjes:P

thnx

franky

omdat er steeds meer 'verdwaalde' topics verschijnen over de MSX3 heb ik dit al lopende topic omgedoopt tot 'algemeen msx3' topic.

alle vragen mbt deze auto hier stellen, en niet in een los topic!

heej
ik heb past geleden een 2de hans muggen msx 3 gekocht en nu heb ik er een paar vraagjes over.
- kan ik ergens online bouw tekeningen vinden.
- is het mogelijk om er een of te road van te maken of hem een stukje hoger te leggen.
zijn er olie schokdempers voor verkrijgbaar.
- mijn schoerfjes trillen steeds los, ook als ik ze lijm en goed aandraai. is het msichien slim om alles nieuw te kopen aan schroefjes.
- welke bansjes zijn het best voor op gladde parkeer plaatse te rijden, van die schuime bandjes of van die bandjes met groeve.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.
gr roy

tis de voor loper van de msx3
er weinig is uitwisselbaar tussen prime 12 en de msx. 2 bak schijfrem vleigwiel nog een paar dingen hoop lijk het zelfde maar is het niet. heb zelf geen ervaring met de prime 12 maar lijkt me goede auto.

Heb ze nog niet in Alu gezien.
Maar mijn ervaring leert dat dit een van de meest gevoelige delen is van de MSX3.
Heb ze tegenwoordig ook altijd bij me en ben al aardig geoefend in het vervangen van dit onderdeel aan beide zijden.

Verder staat de handleiding als PDF op de site van Mid-Mugen de importeur voor Europa.

http://WWW.MID-MUGEN.DE

die van een hpi rs4 3 passen ook die zijn wel in alu verkrijgbaar (gpm) moet alleen je dogbones tussen rubbers zetten want de cup valt wat dieper.
mgv mark

Beste Mugen-rijders,

Kan iemand mij helpen aan de manual welke bij de twee-speed versnellingsbak van de MSX3 zit.
Ik heb constant problemen met dat ding en ben mijn papiertje kwijt.
Laat even wat weten via een PB'tje of via Email.

ik heb ook altijd problemen met MUK0154 hij gaat ook heel snel
kapot ik heb er al een paar reserve liggen maar ik had gevraagt
aan een erkende modelbouwshop en hij zei dat ze niet in het alu
te verkrijgen zijn :roll:

hallo
ik heb deze lijst af gekeken:http://www.pkracing.nl/mugendelenmsx3plaat.jsp
maar ik kan de kopelings huis niet vinden of ben ik nou
gewoon dom hoe ver kan ik mijn kopelings huis afslijten??
ik het er al een behoorlijke groef in het middel zitten
waar de kopelings plaatjes het kopelings huis niet raken
nou veel kost zon leuk dingetje???
bedankt :D

Back