Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga eens voor dat plugje kijken en dat uitlaatbuisje ga ik er eens af doen, heb zo het geval dat het de motor doet inhouden.Burp zei:Het kan ook zijn dat je een verkeerd plugje gebruikt. Een 4 of 5 kan je met deze temperaturen zonder problemen gebruiken.
Ook kan je met 20% nitro gaan rijden, nitro koelt ook je motor nl.
Broadcaststorm zei:Ok een vraag waarvan ik denk dat deze al een keer eerder gesteld is, maar ik kon niet 123 meteen iets vinden.
En ik vraag het nog maar een keertje omdat het vast een kort antwoord is
Savage X 4.6 en Savage XSS 4.6 wat is het verschil en waarom is de X 4.6 duurder dan de X SS 4.6 ?
Ferry zei:
Een SS moet je zelf bouwen en is oznder zender/ontvanger/servo's. Zo goed? :wink: Als je de tekst op de website of in de catalogus (pagina 5) van HPI had gelezen, dan had je gezien dat de "normale versies" Ready to Run zijn (dus met zender/ontvanger/servo's) en de SS-versies (Super Sport Kits) bouwpakketten met veelal wat extra toeters en bellen (stevigere of luxere onderdelen die je voor de RtR versie apart erbij moet kopen).Broadcaststorm zei:Ferry zei:
Iemand die het gewoon met 1 zinnetje weet te vertellen wellicht? of zijn er teveel verschillen?
p.s. site kende ik natuurlijk al, en ik vind het ook nog eens een mooie website![]()
Broadcaststorm zei:thnx guyz....ik denk dat ik mezelf een beetje blind gestaard heb op de onderdelen zelf.
Waarin ik de X-SS beter uitgerust dacht te lezen en vandaar het prijsverschil niet goed kon plaatsen.
Maar een RTR kit word natuurlijk gebouwd met Zender/Rotorstart, etc, etc. geleverd.
Bedankt dat iig de moeite is genomen een stomme vraag te beantwoorden![]()
Ferry zei:Broadcaststorm zei:thnx guyz....ik denk dat ik mezelf een beetje blind gestaard heb op de onderdelen zelf.
Waarin ik de X-SS beter uitgerust dacht te lezen en vandaar het prijsverschil niet goed kon plaatsen.
Maar een RTR kit word natuurlijk gebouwd met Zender/Rotorstart, etc, etc. geleverd.
Bedankt dat iig de moeite is genomen een stomme vraag te beantwoorden![]()
Stomme vragen bestaan niet (alhoewel, sommige vrouwen :? ), stomme antwoorden wel, maar je vroeg een kort antwoord en de mijne was kort (door de bocht
)
Succes met je keuze en als je die gemaakt hebt kom dan eens rijden op de Hoogtij. (zie link in onderschrift)
Psygho (Emil) zei:net zolang tot dat het draden trekt,
Wat ook kan is RN filter olie gebruiken, onderdompelen, en dan goed uitknijpen, en laten drogen, is wel heel makkelijk...