Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn de goedkoopste banden+velgen set met straatprofiel?
minder hard remmen >.< :wink:
Maar nu serieus: je kan aan het remheveltje aan zo'n plastic moertje draaien. Daarmee kan je bepalen hoe hard je remt.
Hmm ben ik eigenlijk ook wel naar op zoek. Dat hoeven daarom niet persé de goedkoopste te zijn natuurlijk![]()
Heeft er hier iemand z'n savage op 'slicks' staan eigenlijk?
![]()
Deze?
Velgen zien er in iedergeval mooi uit. Of het wat is???
Deze inderdaad ja. De review is ook vrij aardig en het ontwerp van de velgen is voor mij van ondergeschikt belang; ik vind de kwaliteit van het rubber belangrijker.Bovendien scheelt het ook de helft in prijs vergeleken met de Phaltline's.
Deze zijn alleen niet echt heel breed als ik het zo zie. Waar worden ze eigenlijk meest voor gebruikt?
Als je bedoelt waar ik ze voor gebruik is het voor het rijden in de straat en stunten op een skate-baantje. Deze wielen wil ik daarvoor gebruiken omdat anders mijn tractor banden en mijn dirt bonz onnodig slijten.
Hoelang duurt het voordat je humpack vol is, en hoelang kan je ermee rijden.........?
Die van mij heeft even een paar maanden stil gestaan, en ik heb het denk 3 uurtjes geladen, en net aan 1 tankje mee gereden en toen ging hij wat trager sturen.....
Ik laad het op met z'n multilader van PK, en die humpack komt ook van PK.