Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet goedkoop? 8O Hier de X SS (4 stuks) voor $10,99, de originele HPI Sport Shocks (4stuks) voor $24,99 (die zo'n € 43,00 kosten) of anders via biedingen op eBay. Op eBay alleen even opletten hoe hoog de verzendkosten zijn (eerst even contact met de verkoper als er niets vermeld staat).elektroflyer zei:Ik heb nu een gebroken demperhuls door een frontale botsing met een andere savage.
Blijkbaar moet je die per twee kopen en zijn ze niet goedkoop. Heeft er niemand toevallig zo eentje liggen voor mij??
Handel op eBay en betalen met PayPal is meer te vertrouwen dan rechtstreeks zaken doen met Microsoft of Xerox (wacht nu al 3 maanden op mijn spullen van die lui). Zelf haal ik veel bij de stores van rc_mart, dinball, rcmaxpower, hopmeup, blinktrading en rcxshop. Maar er zijn nog veel meer winkeltjes te vinden, controleer het aantal positieve reacties en aantal transacties: veel transacties en een positieve beoordeling boven de 98,5% en het zit wel goed. Een PayPal account is onmisbaar, hiervoor heb je bij voorkeur wel een creditcard nodig. Maar met gemiddeld zo'n 5 aankopen per maand (niet alleen voor de modelbouw) al jaren geen problemen gehad.elektroflyer zei:Sleurhutje,
Er staan inderdaad vele onderdelen op ebay,uit amerika,hongkong...Heeft er iemand hier ervaring mee?Is dit te vertrouwen? Hoe zit het dan met de betaling? Zijn de savages in amerika anders dan europa? Het leek net of er bepaalde onderdelen wat anders waren dan de orginele terwijl ze zo wel zijn aangeboden.
Sleurhutje zei:En dan blijk je genoeg power te hebben om de banden van je velgen te trekken... :evil:
![]()
Deze had ik op jouw aanraden. 8O :rolling: Geintje... :wink: Ik had Corally bandelijm gebruikt, was tot nu toe prima bevallen. Alleen bleek bij deze velgen ook over het blank plastic nog een dunne coating te zitten. Die liet natuurlijk braaf los. Nu de velgen opgeschuurd en de banden opnieuw gelijmd. Nu zitten ze echt vast. 8)philliams zei:Koop dan ook 's goeie lijm :wink: en niet zo'n pritt-stift
Rienk Jan zei:Dus hoe krijd je dat ding goed vast?