Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben op zoek naar een 45T hard stalen spur gear. Ik heb nu een 47T hard stalen spur gear met 18T clutch bell op een Ofna Force .28 maar nog amper half gas trekt de Savage al wheelies. Een 19T past er niet op omdat de motorsteun dan niet verder kan omdat de gaten niet zo ver komen en de steun tegen de TVP's aan zit. Ik wil dus 45T/19T (of misschien wel 45T/20T).
Nu we toch over Spur gears bezig zijn heb ik een vraag over de spur 49T voor de Savage X partnr. #77094
Past deze alleen op de Savage X of ook op de andere modellen? Op de SS in mijn geval....
Als ik kijk naar de spare parts van de Savage SS is de partnr. van de Spur 49T #76939 8O
Kan iemand me zeggen of die van de X op de SS zou kunnen passen?
Volgens mij past die niet hoor. Omdat het chassis van de X lager ligt dan dat van de "normale" savage, ligt ook de versnellingsbak lager. Als je dus een skidplate wilt monteren heb je een skid nodig waarbij er in het midden van de plaat ruimte is gemaakt voor die lager liggende versnellingsbak.
Op ebay.de heb ik er al vele voorbij zien komen.
In de eerste link zit de juiste skidplate niet neen. Dat onderdeel van in de tweede link kun je wel gewoon gebruiken, maar niet met een skidplate voor een normale savage. Neem eens een kijke op www.ebay.de
Hier zie je inderdaad zo'n bakje voor volgens mij de versnellingsbak.
Maar Sander hoe bedoel je dat dat onderdeel van de tweede link niet pas in vergelijking met een center skidplate voor een normale savage.
Daar geef je mee aan dat je wel een skid plate kunt monteren die niet speciaal voor een savage x is gemaakt:wink:
Ik heb ook een Savage X met een skid plate.
Ik heb gewoon een ''rechte'' gemonteerd en past prima.
Zou ook niet weten waarom hij niet zou passen trouwens, de versnellingsbak komt toch niet onder het chassis uit?