Nu ik er een dual disk brake heb opgezet, en de stuurservo op de throttle heb gezet, (voor het sturen een andere (HD servo Metal 995 TP DIGI via rc-fun 22 euro) staan de wielen direct stil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
rc gaastra-leo zei:Hey
Ik op marktplaats zag ik Dit setje staan , vetbeterde gas rem systeem en dual diks remmen
Hier iemand ervaring mee , want het lijkt me wel een verbetering .. maar ik hoor het wel van julie :wink:
Evert:-) zei:Ik heb een 3 speed bakje (Bouwpakket) aangeschaft voor mijn Savage.
Hij is nog niet af, maar wat ik me nu al afvraag is hoe je straks bij stelschroef van de centrifugaal koppeling voor de 2e versnelling gaat komen ? Deze zit namelijk geheel weggewerkt in het tandwiel van de 2e versnelling.
De stelschroef voor de 3e is geen probleem. In de handleiding staat ook niks over het afstellen van de 2e versnelling, alleen maar van de 3e.
Evert:-) zei:Ik heb ooit wel eens een tabel gezien met daarin welke spurgear bij welke clutchbell paste.
Wie weet zo'n tabel?
En bestaat er ook nog zoiets waarin ook je Pinion, idler gear (Oftewel je versnellingsbak) etc is in opgenomen.basbas zei:Dit is de directe link.