Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt, veel rotostart gebruikers houden de uitlaat dicht en laten de roto draaien om de brandstof naar de carb te krijgen en draaien zo lekker ongesmeerd flink door. Probeer jij maar eens met een trekstarter tegelijk te trekken en je uitlaat dicht te houden
Dan gebruik je dus een pompje in je leiding of je blaast in het slangetje van de uitlaat naar de tank tot er net wat brandstof in je carb zit. Veel roto gebruikers doen dat dus niet.
@Ferro, die one way had je zowiezo nodig, de trekstarter kan je apart bestellen, zit geen one-way bij.
Dan zitten we op de zelfde golf lengte, ik heb daarom ook een filter met pompballetje, om het drooglopen te voorkomen.
Hoeveel zijn er niet met trekstarter die net zolang trekken totdat er brandstof in de carp zit en de motor aanslaat. Dat bedoel ik met dat het zelfde geld voor trekstarters.
Dan bespoedig je de aanvoer van brandstof nog beter met rotorstart als zonder, immers je houd even de uitlaat dicht zodat er druk in de tank komt en de brandstof naar de carp gaat. (indien je geen pompje hebt dus)