Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is remmen door het gas dicht te doen een goede methode? je kunt zo wel makkelijk van een afstand je wagen stilzetten.
Oja weet iemand toevallig of je wagen bij stationair hoort te remmen? ik dacht het niet maar zo'n modelvieltuigbouwer die mij geholpen heeft zei dat dit wel moet en dat je de weelspin anders niet wegkrijgt (ik bedoel dus dat je wielen gaan draaien als je m van de grond houdt). Ik heb namelijk nog niets aan de fabrieksafstelling verandert maar mn wielen draaien wel bij stationair, waar kan het verder aan liggen behalve de koppeling? ik neem aan dat deze niet aan hoort te grijpen bij idle.. in de handleiding staat dat je idle adjustement na het instellen v/d hsn moet doen. Misschien beetje veel en niet al te duidelijke vragen, maar het zou heel fijn zijn als iemand er antwoord op weet want nadat ik bij een brandstofvliegtuigmodelbouwer geweest ben weet ik gewoonweg niet meer wat ik nu moet geloven. Hij zei dat ik het stationair probleem op kon lossen door het remveertje uit te trekken zodat hij in neutraal al remde. Maar of dit nu wel de oplossing is weet ik niet aangezien mijn remsysteem precies volgens de handleiding in elkaar zit. Bedankt alvast voor wie mijn vraagtekens wegneemt.
![]()