Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat betreft het afsteken; stond de afsteekbeitel wel op center of net iets er onder? Als hij boven het center staat wil het wel eens gaan zoals je beschrijft!
.
Om welke maten gaat het?
Heb ik hier voor je liggen.
6.000
Kan hem in een enveloppe stoppen en naar jou dichts bijzijnde PostNL agentschap sturen op jou naam.
Kun je hem daar oppikken.
Zoals je ziet in de instructie is de laatste bewerking op de draaibank het afsteken. Ik heb een splinternieuwe HSS beitel. Zorg voor veel snijolie, maar toch ging het moeizaam. De beitel leek niet op de zijkanten vast te lopen (tapse steekbeitel), maar naarmate ik dieper in het materiaal kwam werd het steeds moeizamer.
In jouw geval zou ik voorstellen: https://www.hbm-machines.com/produc...houders/hbm-afsteekhouder-met-hss-mes-model-2
,
Lees nogmaals de berichten #27 en #29 en zeker het bericht #30 van @willum.Ik ben ook nog steeds niet tevreden over hoe het boren gaat. Dit lager heeft een diameter van 6mm. Dus ik heb (op de draaibaak) eerst voorgeboord (centre), toen 3mm, 5mm, 5,9mm. Zag er prima uit. Toen de ruimer erdoor. Laag toerental, veel snijolie. In een (1) vloeiende
Bijgaand nog even een fotootje van de beitel. Het ging allemaal perfect, totdat ik de beitel net iets te ver door liet lopen en ie in de borst van het lagertje hapte!
Ik heb bij je inbreng "leuk" geplaatst, daar ik het met je eens ben om de ruimer in de hand te houden. je houdt dan het gevoel wat de ruimer doet.De nieuwe HBM ruimers slijp ik eerst in enige mate taps, zodat de ruimer mooi kan zoeken en er geen " zoekkrassen" ontstaan,