Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Als ie stabiel kan hoveren en je kunt vooruit, achteruit, links en rechts dan is ie pico bello in orde.. Je had toch al getrimmed en gehovered?

Als ie stabiel kan hoveren en je kunt vooruit, achteruit, links en rechts dan is ie pico bello in orde.. Je had toch al getrimmed en gehovered?

Klopt, indoorvlieger had erover dat de heli wellicht sneller vooruit en langzamer achteruit kon vliegen door deze stand.
Wanneer ik deze test ten uitvoer breng, ga ik meer op de snelheid vooruit/achteruit letten en denk dan waarschijnlijk dat de heli ook sneller vooruit dan achteruit vliegt en begin ik mij weer druk te maken..... afleren:D

Ik zou me pas druk gaan maken als een servo vast blijft zitten en dat merk je snel genoeg..

Ik zou me pas druk gaan maken als een servo vast blijft zitten en dat merk je snel genoeg..

Had ik al gehad en heeft indoorvlieger mij in geadviseerd wat te doen.
Door in de EPA modus te komen kun je de gyro's van de heli zelf afstellen... verborgen onderdeel wat niet terug te vinden is in de handleiding.
Vanuit de EPA weer naar de subtrim om de heli te trimmen, de streepjes op display blijven mooi in het blijven in het midden staan.
Door de EPA modus veranderd de stand van het stangetje met schroefdraad. Daardoor had ik bij het hooveren dat de heli als een speer achteruit vloog en bijna niet vooruit te branden was.
Schroefdraadje los halen, oogje van het schroefdraadje 2 hele slagen gedraaid en weer opnieuw geprobeerd. Daardoor dacht ik te menen dat het stangetje te hoog uitkwam, met de heli aan.
Wanneer ik de heli uitzet gaat het stangetje eveneens weer naar beneden.
Deze heli is echt multifunctioneel, alles kan aangepast worden en ingesteld naar eigen wens.

Laatst bewerkt:
En dan heb ik over een week de Walkera en begint het weer van voor af aan :)

Fantastisch nieuws dat je een nieuwe heli erbij neemt.:D
Dat is juist het leuke eraan om weer een heli te leren kennen.
Heb je de heli online besteld?

Ik zit nog steeds te twijfelen. Mijn vrouw zei al dat ik morgen de arrow wel op wou halen maar toch maar even vermeld dat ik deze heli beter wil leren kennen en echt de controle wil hebben in de advanced mode.
Voor mij nog even wachten;)

Vanmiddag de papegaai een beetje lopen zeuren. Vind ie niet erg hoor. Zit beetje stom naar de heli te gluren. Is het inmiddels gewend :)

[URL="
- Nine Eagles Solo Pro flight in draft[/URL]

Prachtig mooi om naar te kijken. Vlieg je nu in de advanced mode?
Moet bekennen dat ik nog niet zo ver gevorderd ben.
Zo te zien ben je wel toe aan een nieuwe uitdaging.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja was in advanced mode en was rustige vlucht. Ik wilde dicht bij de papegaai komen zonder hem gelijk te stressen. Nou stressed ie sowieso niet snel want ze zijn verdomd slim en hij snapt allang dat ik dat doe :)

Ja was in advanced mode en was rustige vlucht. Ik wilde dicht bij de papegaai komen zonder hem gelijk te stressen. Nou stressed ie sowieso niet snel want ze zijn verdomd slim en hij snapt allang dat ik dat doe :)

Je kan nog sneller in de advanced mode?
Zie het al, moet nog veel leren maar dat is het mooiste van al.
Leuk om naar zulke filmpjes te kijken.

Ja in advanced mode kun je vrij hard voor en achteruit en zijdelings. Alleen in een huiskamer ben je daarin beperkt natuurlijk. Ik doe dat wel maar dan blijf ik bij de papegaai uit de buurt. Als ik op z'n kooi crash is ie namelijk wel even gestressed. Is 1 keer per ongeluk gebeurd in het begin..

[offtopic]

Krijgen jullie de notificatie emails ook erg laat? Bij mij sinds gisterenavond komen ze erg laat binnen. Zelfs vanmorgen nog eentje van een reactie van gisteren..

[/offtopic]

[offtopic]

Krijgen jullie de notificatie emails ook erg laat? Bij mij sinds gisterenavond komen ze erg laat binnen. Zelfs vanmorgen nog eentje van een reactie van gisteren..

[/offtopic]

Ik heb geen notificatie aan staan, dus ik zou het niet weten. Misschien post je teveel berichten, en vertragen ze het daarom. :yes:

[offtopic]

[/offtopic]

Ik krijg ook geen notifatie van een binnegekomen bericht. Ik zie het bij binnengekomen berichten die ik nog wel eens wil missen.

Back