Dat kloptJe maakt je druk om niks
![]()
Yessss, de capony erop en vliegen maar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat kloptJe maakt je druk om niks
![]()
HeheLaat weten hoe het gaat..
Als ie stabiel kan hoveren en je kunt vooruit, achteruit, links en rechts dan is ie pico bello in orde.. Je had toch al getrimmed en gehovered?
Ik zou me pas druk gaan maken als een servo vast blijft zitten en dat merk je snel genoeg..
En dan heb ik over een week de Walkera en begint het weer van voor af aan![]()
Ik ga hem volgende week bestellen. Is voor m'n verjaardag![]()
Vanmiddag de papegaai een beetje lopen zeuren. Vind ie niet erg hoor. Zit beetje stom naar de heli te gluren. Is het inmiddels gewend
[URL="- Nine Eagles Solo Pro flight in draft[/URL]
Ja was in advanced mode en was rustige vlucht. Ik wilde dicht bij de papegaai komen zonder hem gelijk te stressen. Nou stressed ie sowieso niet snel want ze zijn verdomd slim en hij snapt allang dat ik dat doe![]()
[offtopic]
Krijgen jullie de notificatie emails ook erg laat? Bij mij sinds gisterenavond komen ze erg laat binnen. Zelfs vanmorgen nog eentje van een reactie van gisteren..
[/offtopic]
[offtopic]
Krijgen jullie de notificatie emails ook erg laat? Bij mij sinds gisterenavond komen ze erg laat binnen. Zelfs vanmorgen nog eentje van een reactie van gisteren..
[/offtopic]