M
Manuel
Guest
Hij weegt nu 133 gram, hopelijk morgen maiden
Sorry voor de slechte kwaliteit

Sorry voor de slechte kwaliteit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
cool! ben beniewd.
weer ziet er aardig uit voor morgen.
Hoe heb je die binneste schotjes geel gestreept gemaakt?
Idd buigt zeeeer makkelijk, snijd ook wat beter want het is meet "olieachtig", komen er niet zo snel rafelsaaaah, dat spul.
Kwam mijn oude "leverancier" ook ineens mee aan. wel handig voor gekromde dubbele vleugels![]()
Idd ik ga meestal ook op men gevoel af maar bij de blow fish vind ik het wel extreemuhms, domping? tsja, eerlijk gezegd doe ik meestal maar wat. bij shockys heb ik eigenlijk bijna geen domping volgens mij. Ik lijm de motor er ook gewoon maar in.
Misschien ff zoeken op het complete forum.
Ik zal als hij helemaal goed is uitgetrimd is een filmpje postenhehe, klinkt mooi! Hij stuurt idd extreem goed op het richtingsroer. had ik ook gemerkt ja. En crashbestendig issie zeker! Vooral de vleugels. die van de 1e heb ik iets van 3 keer een nieuw rompje voor gemaakt. vleugels waren niet stuk te krijgen. Eigenlijk alleen de neus/motorophanging die breekt en af en toe iets in de staart. Had idd ook een keer een regelaar die gewoon doodleuk de motor uit gooide.... das bagger... die goedkope dingen regelen meestal terug/ gaan pulserend gas geven. Heb je in ieder geval een kans om weg te komen...