R
rickhave0
Guest
ik heb op dit moment alleen ervaring met een picooz en voor de rest geen rc ervaring en ik denk dat ik toch geen slow stick koop ik denk dat ik een goedkoper zelfbouw vliegtuigje ga maken is het mogelijk om je eerste vliegtuig zelf te maken van depron?sietse zei:Hai Rick,
Heb je al ervaring met modelvliegen? Dit is namelijk totaal geen beginnersmodel. Ervaring met depron heb je snel genoeg. Misschien dat de 1e niet geweldig word, maar dan heb je genoeg geleerd voor de 2e. Het depron is namelijk het allergoedkoopste onderdeel van zo'n vliegtuig.
Depron kan je makkelijk snijden met een scherp (afbreek)mesje. langs een stalen lineaal gaat makkelijk voor rechte stukken. Lijmen kan het beste met UHU Por. 1 kant insmeren, op elkaar drukken, loshalen, minuutje wachten, op elkaar drukken en het zit vast.
Wat heb je al aan RC?
Ligt er even aan of je ook een ontvanger en zender moet kopen enzo.
edit:
Zie net je onderschrift.
picoz is geweldig.
Als ik jou was, zou ik eerst ff flink gaan oefenen met de slowstick als je die heb. Dan ff zoeken naar een parketzaak die depron verkoopt. en dan eventueel een soort slowstick proberen na te bouwen. Dan kom je al snel veel problemen tegen die je bij de bouw van elk vliegtuig krijgt. een slowstick is alleen wel redelijk vergevingsgezind. een Shockflyer (zoals de BlowFish) niet. die moet je wel goed bouwen, en redelijk kunnen vliegen, anders is het snel uit met de pret...