Ha, je kan gelukkig ongeveer hetzelfde vliegen als ik

,
Ik kwam vliegklaar met die zware wielen enzo , maar wel met een accu van 20 gram op 190 gram. Hiermee moet ie best leuk vliegen en dat deet ie ook! Vanuit mijn huis over straat gereden naar het pleintje

, Daar kwam hij zo los! Hij kan echt super langzaam vliegen. Wat ik wel gek vond i.v.m. die extra300, is dat ik hem niet op z'n kant kan gooien en dan met hoogteroer de bocht om raggen (zo vlieg ik die extra voornamelijk

). Bij deze moest ik echt met het richtingsroer sturen, maar dan kon ik ook wel gelijk op een paar meter draaien. Waarschijnlijk komt dit door het achterlijk grote vleugeloppervlak en een vrij achterliggend zwaartepunt. Hij ging ook al snel in hover

. Alleen besloot de regelaar dat het accuutje daar net niet genoeg voor leverde en gooide hem dus gewoon maar uit! Das wel minder, met z'n neus naar beneden op straat.
Nou ja, later weer geplakt en 2s1000mah erin. Toen woog hij dus 190-20+56=226 gram. Vloog wel grappig, maar bij de 1e landing schoot een wiel dwars (scheurde uit het depron) en heb ik ze alle2 er maar afgetrokken. Hij vloog weer hetzelfde, alleen kon hij nog maar net hoveren, dus niet door naar boven. Valt me toch tegen...
Dat verlengde servo-armpje is idd een carbon stokkie met daaromheen naaigaren gewikkeld. Daarna (of tijdens) een paar dropjes CA erop en dat krijg je niet meer zo gauw los. Ik heb trouwens voor alle stuurstangen 1,5 mm gebruikt hoor.
Misschien maar eens een goed cd-rommetje wikkelen voor dit dingetje. Hoeveel amps trekt jouw motortje fons?