OOOOOOOOOOOooohhhhhhhhhhhhhhhh, Die Little BlowFish vliegt echt super!!!!!!!!!!!!!!!
gister maar eens uitgeprint en in elkaar geplopt.
- 2x 5,8 grams towerpro servo voor hoogte/richting
- 1x 9 grams conrad servootje voor roll
- GWS Pico 4 ontvangertje
- 10A regelaartje van de inkoopactie
- Zelfbouw CD-rommetje met 8x3.8gws prop bij elkaar 30 gram.
- 2S340mah lipo
Vliegklaar weegt ie 125 gram. Vleugeloppervlak (alleen dus de vleugels + rolroeren) is ± 14 dm², dus de vleugelbelasting is rond de 9 gram/dm².
Met de grote Blowfish was ik al een beetje aan het proberen om stiekem te hoveren in de kleine gymzaal. Af en toe een rol ertussendoor, maar echt verder wilde het niet. Zo, nu met de Little BlowFish.... Lekkâh!!! Alles lukt in opeens. Hij kan alles (ik alleen nog niet goed

). Hoveren lukte ook, zelfs ff torquerollen! en dan snoeihard recht omhoog. echt tien keer power over 8). Rustig rondvliegen doet ie ook heel netjes. Na 5 pakjes leeg te hebben gevlogen issie nog steeds helemaal heel. Alleen is jammergenoeg mijn regelaar doorgebrand. Ik verdenk het water uit de plas waar hij in geland was er van :cry:. Moet ik weer een nieuwe regelaar gaan kopen..... (of heeft iemand er nog een 10amp regelaar die hij/zij wil ruilen tegen BV de bouwplannen van dit fantastische ontwerp?!?!?).