Bedankt Gielziet er keurig uit Richard nu maar hopen dat de maiden ook slaagd succes.
Gr Giel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Gielziet er keurig uit Richard nu maar hopen dat de maiden ook slaagd succes.
Gr Giel.
Kun jij het niet voor mij doen met al jouw ervaring dan komt het vast wel goedVaak wordt voor een maiden een (meestal) clublid met veel ervaring gevraagd om deze uit te voeren.
Die heeft dan veel eerder in de gaten óf en waar er eventueel problemen zijn, en kan deze dan meestal wel opvangen.
Heb je niemand in de buurt die dat voor je kan doen?
In ieder geval veel succes!
(zorg voor een flink veld met veel ruimte zodat je ruimte hebt te corrigeren)![]()
komt wel goed jo weet hier ook wel iemand denk ikNou... Steenwijk is wel wat ver.En, ik kan aardig vliegen (zou het op zich wel aandurven), maar er zijn er bij ons op de club toch een aantal met meer ervaring die het béter kunnen en waar ik ook graag naar toe stap bij twijffel
.
Ik neem mijn pet ook voor jouw af hoor wat ik van je gezien heb echt toppie en ja hout zal mij ook wel beter liggen denk ik daarom vraag ik hetMooi! Top afgewerkt! Als ik een pet ophad zou ik em afzetten [emoji3]
Tegenwoordig vliegt alles op een batterij, ik zat een keer voor de grap te kijken bij een webwinkel, de grootste motor is iets van 7000 watt[emoji15]
Ik heb zelf nog niet de moed gevat om met depron iod te gaan werken, hout voelt voor mij veel vertrouwder aan, teveel timmerman denk ik.
Groeten, Arnold
Maar hoeveel materiaal heb je daarbij nodig ik bedoel balsahout kan het niet met vuren latjes en triplex b.v. balsa hout is wel erg duur toch en waar lijm je het mee dan ook met hete lijm of gewoon hout lijm watervast.Hè bah, wat een geslijm allemaal weer[emoji23] [emoji23] [emoji23]
Het is echt een aanrader om te leren met hout te bouwen, lekker simpel, recht toe recht aan een het bouwt aardig vlot