Pieter bedankt voor het compliment, ja messing blijft toch een prachtig materiaal om mee te werken.
Vervolg uitlaatdemper.
Demper met boven en onder deksel, bij het onder deksel extra materiaal voor de bevestiging aan het bordes.
De koelmantel op de freesmachine voor de doorvoering van de uitlaat pijpen. De RVS mantel komt van de zuigbuis van een stofzuiger
die bij het oud ijzer lag, die dus toch nog een functie krijgt op mijn kraan.
Er moet ook nog een aanvoer komen voor de uitlaat gassen.
Dit is de demper gereed compleet met koelmantel, ik heb de onderdelen in elkaar gelijmd om verkleuring tegen te gaan.
De demper gemonteerd op zijn locatie op de onderwagen.
Dit zijn de onderdelen voor de beplating en het frame waar dit op komt, met koelgaten en handgrepen
Freeswerk in koker 8x4 met een frees van 1mm voor de staanders van het frame.
De staanders die op het chassis komen.
Het frame blijft afneembaar van het chassis.
Wordt vervolgd
Groet Leo.
Vervolg uitlaatdemper.
Demper met boven en onder deksel, bij het onder deksel extra materiaal voor de bevestiging aan het bordes.
De koelmantel op de freesmachine voor de doorvoering van de uitlaat pijpen. De RVS mantel komt van de zuigbuis van een stofzuiger
die bij het oud ijzer lag, die dus toch nog een functie krijgt op mijn kraan.
Er moet ook nog een aanvoer komen voor de uitlaat gassen.
Dit is de demper gereed compleet met koelmantel, ik heb de onderdelen in elkaar gelijmd om verkleuring tegen te gaan.
De demper gemonteerd op zijn locatie op de onderwagen.
Dit zijn de onderdelen voor de beplating en het frame waar dit op komt, met koelgaten en handgrepen
Freeswerk in koker 8x4 met een frees van 1mm voor de staanders van het frame.
De staanders die op het chassis komen.
Het frame blijft afneembaar van het chassis.
Wordt vervolgd
Groet Leo.