Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tefan dank je voor het compliment, het lijkt licht een 6mm draadspindel maar als je strestest zou doen denk dat het wel meevalt voordat deze het begeeft, maar we houden in de gaten, en het wordt een bewegend model waar ik geen eisen stel aan de capaciteit wat deze kan hijsen. Je opmerking over dat deze tandwielen zo niet zouden werken ben ik niet met je eens!Als je bij een aangedreven achteras met differentieel de aandrijfas blokkeert en je gaat aan een wiel draaien dan gaat het andere wiel de ander kant opdraaien en zo werkt het ook bij mijn ontwerp.
De sataliet tandwielen zijn bij mij de tussen tandwielen.
Na enkele weken de natuur en cultuur in een ander land hebben kunnen bewonderen is het weer tijd voor het model bouwproject, je hebt gelijk Graafie met de donkere dagen in aantocht is het weer tijd voor de hobby.
William dank je voor het advies, het zijn mooie tandwielen maar even te groot voor inbouw.
Stefan ook dank voor je advies, dat zijn inderdaad goed bruikbare tandwieltjes. Knap stuk werk wat je op de foto laat zien.
Inmiddels al wat onderdelen binnengekregen voor de spindel aandrijving van de hoofdcilinders.
Bekijk bijlage 511979
Dit is het nieuwe ontwerp voor de aandrijving van de spindel, het is wel weer vechten met de ruimte om alles in te bouwen.
Er komt nu een planetair tanwielkastje tussen de ingaande as en de schroefspindel.
Bekijk bijlage 511980
De nieuwe onderdelen en ook de messing tandwielen vervangen voor stalen tandwielen. Er komt ook nog een druklager tussen de schroefspindel en de vertragingskast.
Wordt vervolgd
Groet Leo.