Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met een beetje voorzichtig slijpen past een X08 vlak in de D17 vleugel.
Eventueel kan de opening ook wat kleiner, door de servomotor onder de onderhuid te schuiven.
Bij een model van Tjarko zag ik dat hij erin geslaagd was de aansturing kruislings te maken (stuurstang aan servokant tegen bovenhuid) en vrij lage hevels, was erg mooi gedaan, Heb ik helaas geen foto van.
Ik wil deze gaan gebruiken, heb ik ook in de Hawk op het hoogteroer en op mijn vorige F5D toestel gebruikt, zeer solide .
Ik heb nog even gemeten, de dikte van de vleugel, aan de achterkant van de servo, is 6,7mm.
No way dat daar een servo plat ingaat.
En verder naar voren kan ie ook niet, daar zit de ligger.
Bij alle D17's die ik zie ligt de servo zoals ie bij mij ligt.
GJ
Die kun je er gewoon uitmixen toch ? met zo weinig uitslag heb je toch niet veel nodig ,je kunt hem instellen zoals je wilt ,in de Dominator van bigbruceracing was er totaal niets van te merken. en was muisstil die ailerons waren zo dun dat deze hevels een verademing waren ze komen er max 1,5mm bovenuit dat merk je niet met het vliegenOp zich mooi solide hevels. Grootste nadeel vindt ik dat ze altijd vrij ver achter de scharnierlijn eindigen, en daarmee ook het oogje van de stuurstang. Dat kan omgewenste differentiatie tot gevolg hebben.