jawel, ik ben bezig. maar het gaat tot nu toe allemaal zeer voorspoedig, op het feit dat ik door mn depron heen ben na. maar dr is gelukkig is er nieuwe in aantocht. :lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
die ligt goedMaurits zei:Zorg dan dat het CG in orde is, zodat hij niet weer zo snel de grond op zoekt :wink:
Discussie over dit onderwerp.cdrom flyer zei:Hier enige attachments uit RC groups die daar betrekking op hebben.
http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=644050
uuhhhhh, leraar??? :lol:cdrom flyer zei:En goed kijken hoe je leraar het voor doet. :wink:
helaas heb ik al gevlogen, op een of andere manier wou hij niet omhoog, verder alles goed ingesteld. alleen zachtjes naar beneden. resultaat: romp kapot. de vleugels heb ik nog wel kunnen gebruiken voor een ander ding van me:Maurits zei:Heb je al gevlogen? Zo ja, hoe vloog hij en ging het goed?
robert14 zei:inmiddels heeft mijn nieuwe vliegtuigje zijn maiden gemaakt. opzich vliegt het best goed, hhij reageerd erg fel op het hoogteroer dus dit moet ik even veranderen. ook zijn de vleugels niet al te stevig, ik heb nu niet van die dingen (hoe heten zen ook al weer?) die van de romp naar de vleugels lopen. de vleugel staat in de bochten wel erg bol.dit moet ik ook even veranderen. voor de rest is alles nu goed.
heb ik al van ijzerMaurits zei:Liggers :wink: Gewoon een carbonstang in de vleugel schuren en vast lijmen.