U
ultim@te
Guest
beste Cor ,
als je wilt kun je even mijn bouwverslag doorlezen daar staat een hoop in wat je wilt weten . afbouw-verslag-sd-models-yak-33%25-3w75i
wat betreft de demper de mijne is ook een 4-kamer demper en deze volstaat prima , het verschil zit hem denk ik alleen in het uiterlijk van de dempers .
de krumscheids zien er kwa afwerking netter uit , en bij de pefa`s zie je meer soldeernaden enzo maar ze functioneren prima .
ik heb eerst 2 KS cans gekocht en werdt door alexzz gewezen op pefa , nu ik er 1 heb gekocht bij pefa en heb ervaren hoe deze functioneerd en vooral klinkt zal ik in de toekomst enkeld pefa dempers aanschaffen als ik een uitlaat nodig heb. dit is allemaal persoonlijk maar misschien ervaar jij dit anders , ik weet in ieder geval dat de pefa`s prima dempers zijn die overigens wat goedkoper zijn .
dempers hoeven er niet super blingbling uit te zien vind ik , als ze goed fiunctioneren dan hebben ze hun doel berijkt nietwaar ?
voor de smoke dat vind je ook in mijn bouwverslag , ik heb gewoon een demper van pefa met smoke nippel en daar rechtstreeks op een sullivan skywriter welke ik op 45% capaciteit draai om een dikke rookwolk te krijgen . in het bouwverslag staat een video van de smoketest en de maiden .
wat de tank betreft ik heb een liter tank in mijn yak en ik vlieg 12 tot 15 minuten en dan is de tank pas half leeg .
gewoon een liter tank gebruiken voor de benzine en ik gebruik voor de smoke een 500cc tank ( kon niet meer kwijt helaas ) en daar kan ik zo`n 4 à 5 minuten mee smoken .
motoren worden over het algemeen met afstandhoudertjes op het motorschot gemonteerd , je kunt ook op rubbers werken met hydromounts maar dit is allemaal niet echt nodig .
ik had het ook eerst in mijn 2,60m extra en daarna heb ik het eruit gehaald , resultaat was dat je er weinig van merkt , zelfs geen overdreven extra trillingen ofzo .
de 80XI is een 1 cillinder dus die trillen al minder , boxers staan altijd meer te `` klapperen `` je kunt ook even op `` flying giants `` forum in de VS kijken bij buildtreads daar staat ook een schat aan info over motormontage en dergelijke .
suc6 cor
als je vragen hebt gewoon vragen en niet expirimenteren waardoor je straks de kist verliest.
ik heb ook alles gevraagd aan iedereen en daar ben ik heel veel wijzer van geworden .
als je wilt kun je even mijn bouwverslag doorlezen daar staat een hoop in wat je wilt weten . afbouw-verslag-sd-models-yak-33%25-3w75i
wat betreft de demper de mijne is ook een 4-kamer demper en deze volstaat prima , het verschil zit hem denk ik alleen in het uiterlijk van de dempers .
de krumscheids zien er kwa afwerking netter uit , en bij de pefa`s zie je meer soldeernaden enzo maar ze functioneren prima .
ik heb eerst 2 KS cans gekocht en werdt door alexzz gewezen op pefa , nu ik er 1 heb gekocht bij pefa en heb ervaren hoe deze functioneerd en vooral klinkt zal ik in de toekomst enkeld pefa dempers aanschaffen als ik een uitlaat nodig heb. dit is allemaal persoonlijk maar misschien ervaar jij dit anders , ik weet in ieder geval dat de pefa`s prima dempers zijn die overigens wat goedkoper zijn .
dempers hoeven er niet super blingbling uit te zien vind ik , als ze goed fiunctioneren dan hebben ze hun doel berijkt nietwaar ?
voor de smoke dat vind je ook in mijn bouwverslag , ik heb gewoon een demper van pefa met smoke nippel en daar rechtstreeks op een sullivan skywriter welke ik op 45% capaciteit draai om een dikke rookwolk te krijgen . in het bouwverslag staat een video van de smoketest en de maiden .
wat de tank betreft ik heb een liter tank in mijn yak en ik vlieg 12 tot 15 minuten en dan is de tank pas half leeg .
gewoon een liter tank gebruiken voor de benzine en ik gebruik voor de smoke een 500cc tank ( kon niet meer kwijt helaas ) en daar kan ik zo`n 4 à 5 minuten mee smoken .
motoren worden over het algemeen met afstandhoudertjes op het motorschot gemonteerd , je kunt ook op rubbers werken met hydromounts maar dit is allemaal niet echt nodig .
ik had het ook eerst in mijn 2,60m extra en daarna heb ik het eruit gehaald , resultaat was dat je er weinig van merkt , zelfs geen overdreven extra trillingen ofzo .
de 80XI is een 1 cillinder dus die trillen al minder , boxers staan altijd meer te `` klapperen `` je kunt ook even op `` flying giants `` forum in de VS kijken bij buildtreads daar staat ook een schat aan info over motormontage en dergelijke .
suc6 cor
als je vragen hebt gewoon vragen en niet expirimenteren waardoor je straks de kist verliest.
ik heb ook alles gevraagd aan iedereen en daar ben ik heel veel wijzer van geworden .

Laatst bewerkt door een moderator: