Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ D-J ; ja die zijn idd ietsjes gebogen ... oei... zit idd wat in dat het wellicht verder kan buigen ... alhoewel , het is M3 schroefdraad, ben er op zich niet bang voor.
Ik zie ook geen andere mogelijkheid om eerlijk te zijn. Als de knik er niet in zit dan raakt de stang de vleugel/stabilo. Of ik moet de hevel van de servo zo belachelijk groot maken (zit nu al de grootste op en die is al zo groot)...
Cor
Je had toch ook de heven op het stabilo wat groter kunnen laten? Bijna op alle kisten worden grotere hevels gezet dan standaard, bijv bij de jak van Alex.
post 20# : montageverslag-pilot-rc-107-inch-2-72-meter-yak-54-dle-111-yellow-flame-6
Bij de Pilot kisten gebruik ik altijd de meegeleverde verlengde hevels, maar Hitec heeft die zwarte lange hevels die er standaard bij zitten, en die kun je perfect gebruiken ook....
Het klopt tocht dat de bijgeleverde hevels groter zijn dan de lange standaard hevels van Hitec? Dit kan namelijk een oplossing voor hem zijn zodat het stangetje niet gebogen hoeft te worden.
Ze zijn iets langer, maar je kunt aan de roerkant een gaatje meer naar binnen nemen, dan heb je dezelfde uitslag als met de grotere hevels. Normaal gebruik ik altijd de standaard hevels, behalve als er langere hevels zijn meegeleverd, maar noodzakelijk is het niet![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, maar in dit geval is het juist de bedoeling dat de stuurstang verder van het stabilo komt, een grotere hevel zal in zo'n geval een mooie oplossing zijn in combinatie met een grotere hevel op het roer.
hmm..... als het aanknopingspunt aan de kant van het roer verder van de scharnierlijn komt, dan wordt de uitslag juist kleiner. Tenzij ik de hevel van de servo weer groter maak.
Tenzij de hevel op de servo echt groter moet worden om de knik weg te nemen zie ik geen voordeel om beide hevels te vergroten..... of ik snap het niet helemaal.
Cor