@ Ultimate: Dank voor de links, duidelijk is nu wat de juiste werkwijze is. Gisteren meteen zo'n stuk gereedschap gekocht. Dom dat dit nog niet in m'n assortiment lag.
@ Alexzzz: Als ik dat van te voren wist had ik natuurlijk meteen de juiste bout erbij gekocht. Maar hier in de buurt kan ik gelukkig ook alle soort van bouten en moeren kopen. Hebben deze bouten een "speciale" hardheid , of worden "gewone bouwmarkt" bouten gebruikt?
De Demper van Pefa..... dat is echt een eindeloos verhaal aan het worden. Vorige week nog een email geschreven om te vragen of het daadwerkelijk om een verkeerde demper gaat, en niet wellicht een "omgebouwde". Geen antwoord maar een paar dagen later de vraag wat ik nou eigenlijk wilde. Het hele verhaal nog maar eens uit de doeken gedaan... geen antwoord. Dat wordt vandaag aan de telefoon hangen.
Ondertussen langzaam verder met wat kleinigheden:
De cockpitkap op maat gemaakt. (op de voorgrond het ander moois wat ik afgelopen week heb binnen gekregen).
De magneten heb ik er trouwens uitgesloopt en de kap wordt dmv nylon bouten vastgeschroefd.
De cockpitkap heb ik een "gerookt glas" tint gegeven, maar ik denk dat ik nog een tintje donkerder ga. Ook is een zijkant van de cockpitkap wat dof uitgevallen. Kan ik dit wat oppoetsen misschien?
De kap heb ik met kleine schroefjes vastgezet ( moeten nog geborgd worden, maar wordt pas op het einde gedaan)
Vandaag staat op het programma:
-Spinner op maat maken
-Motorkap verder bewerken (jullie weten nog wel , om die lelijke motorkop te verdoezelen

)
-Prop passend maken voor de motor.
Cor