Hallo,
Ik wilde jullie even vertellen dat ik de kist ook al 12 jaar heb. In die tijd ben ik twee keer gecrashed.
1 x omdat ik te overmoedig was en na een paar meter los was en lekker recht omhoog ging totdat mijn motor uitviel op 15 m hoogte in vertical stand. Het eindigde met kleine schade.
Vorig jaar viel mijn motor uit en moest ik landen op een net omgeploegd land, wat resulteerde in scheuren en gebroken ribjes.
Toe had ik besloten om na 12 jaar eens de kist een totale update te geven en opnieuw te bespannen. Alle roeren kregen daarna een 30% vergroting om vervolgens te kijken wat het resultaat werd.
Ongelovelijk, bijna 3D. Enorm, wat werd het toestel vel man. Geweldig!! Heerlijk gewoon.
Mijn setup is een standaard kist met uitvergrote roeren en een Saito 8.2 CC 4-stroke
Practisch unlimited vertical en kan zeer langzaam. Prachtig kistje waarmee ik vandaag de dag nog steeds mee vlieg voor no-stress
momentjes.
Ik heb een keer door de tijd heen problemen gehad en dat was dat mijn bowdencable te flexibel was dat veroorzaakte een soort flutter op mijn hoogteroer. Toen heb ik in de bowdencable (stuurstang) een ijzeren stangetje gezet en hopla probleem over. De stuurstang kon nu niet meer buigen.
Als jullie vragen hebben stel ze maar.
Groetjes,
Thierry