Hoi Jaap, dus, een grote sprong vooruit!
Schitterend gespoten! Mooi ook dat je de metalen uitlaten passend kreeg (bij de Taigen betrof dit alleen uitboren van 2 2 mm gaatjes zodat de "dop"
op de uitlaat paste, verder paste dit volledig, sluit ook goed aan bij de rookgenerator.
De tracks aan de zijkant van de turret hangen feitelijk in de lucht, zie foto van de Taigen, hier zouden bevestigingspunten op de turret moeten zitten...en dan..kun je verwachten van mij...zo'n duur model en dan plastic tracks...voor die 15 euro of zo...moet gewoon metaal zijn en exact als de gemonteerde tracks...zie foto hieronder hoe Taigen dit oplost met metalen tracks:
Voorzover mij bekend was de verdeling van de tracks op de turret 5 aan de kant van de commandant en 2 bij de notausstiegslüke. Ik zie hier 6x6?!
Ik zie wel de uitsparing voor de achterste turnhebepilz maar de turnhebepilz zelf niet...kun je bij tank modellbau krijgen in alu.
Jammer is dat er details als de krik, gereedschapskist ed meegespoten zijn in camou, maar kwestie van smaak wellicht...beetje extra detaillering schaadt nooit...houten blok voor de krik in houtkleur, looppoetsstokken in hout - bruin en koperen uiteinden..persicoopjes in de daarvoor bestemde openingen aanbrengen....enfin met de standaard mooie details als bewegende haken rond de machinekamer en openend machinekamer luik wel een afwerking die je Tiger verdient. De metalen roosters staan ook erg goed!
Jouw Tiger zal gezien de aanwezige electronica inderdaad een goed en luid geluid produceren, ik geloof direct dat dat erg mooi is!
Ben benieuwd naar hoe de decals van de sPz Abt 101 op de Tiger staan!
Mijn Taigen Tiger ziet er alweer een stuk beter en vervaarlijker uit dankzij de 4,5 cm alu loopverlenging! Zie betreffende topic.
Veel succes,
Bram