Arvid,
Denk dat de lijm het zelfde is en heb dit nog niet op messing geprobeert, alleen de cockpit van de 1500 spanw Spitfire en dat ging goed.
Heb wel messing of koperfolie op een propblad geplakt met dunne CA en dat ging goed maar dat is op een cockpit link vanwege de witte dampen die kunnen neerslaan.
De Motorkap bevestiging is ongeveer wat Wouter aangeeft maar inplaats van de steuntjes wordt het een ring (spant) in de kap die je vast schroeft tegen de motorspant.
De bevestiging is ook mogelijk met een bajonetsluiting waarmee ook veelal het staartstuk vastzit van de RBC jets, kijk maar eens in het verslag van de F100 of Cutlass.
Tis maar een idee en denk dat dit bij jouw niet gaat lukken want zie dat er al een rin van kunststof zit waar de motorkap op wordt vastgezet.
Ton
Denk dat de lijm het zelfde is en heb dit nog niet op messing geprobeert, alleen de cockpit van de 1500 spanw Spitfire en dat ging goed.
Heb wel messing of koperfolie op een propblad geplakt met dunne CA en dat ging goed maar dat is op een cockpit link vanwege de witte dampen die kunnen neerslaan.
De Motorkap bevestiging is ongeveer wat Wouter aangeeft maar inplaats van de steuntjes wordt het een ring (spant) in de kap die je vast schroeft tegen de motorspant.
De bevestiging is ook mogelijk met een bajonetsluiting waarmee ook veelal het staartstuk vastzit van de RBC jets, kijk maar eens in het verslag van de F100 of Cutlass.
Tis maar een idee en denk dat dit bij jouw niet gaat lukken want zie dat er al een rin van kunststof zit waar de motorkap op wordt vastgezet.
Ton