Als je meedoet in de sportschaal hoef je ook geen documentatie te hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Teus zei:Tjen il-Vec zei:Tja, dat heb ik nu met m'n Thunderbolt... daar hebben ook al meer dan 10 kanshebbers de revue gepasseerd maar ik ben er nog steeds niet uit :roll:
Even een voorzetje.................. 8)
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik mijn voormalige Thunderbolt niet in deze kleuren heb gemaakt. Als er weer een Thunderbolt komt wordt het zeker deze![]()
![]()
Gr. Teus
Danny Mulders zei:decalpapier zou normaal gesproken kunnen, maar de letters die op de romp moeten zijn wit, en ik ken geen ( normale huis- tuin- en keuken) printer die wit kan afdrukken :wink:
Allebei bestellen, waarom wachten? Je gebruikt het toch welDanny Mulders zei:Ik ben nu bezig met het uitzoeken van wat slimmer is om nu te bestellen, de spinner die ik nog niet op het model kan zetten maar die wel bijna uitverkocht is en niet meer op voorraad komt, of de cockpit die ik wel nu al in kan bouwen, maar waar er nog voldoende van op voorraad zijn...
Danny Mulders zei:Sommigen van jullie zullen waarschijnlijk wel denken dat er nog maar weinig gebeurt aan deze kist, maar niets is minder waar![]()
Ik heb een deel van de markings al gemaakt en ik ben bezig de romp mooi af te maken. De voorkant is alleen nog niet af...