Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Das wel tof spul. Ik heb gelijk even gegoogled, en ga maar even wat rolletjes bestellen. Dank voor de tip!Hoi Sjoerd, gebruik momenteel kopertape waar ik de smd leds op soldeer. Had ik nog liggen van een poppenhuis project van m’n vrouw. Even googelen op cir-kit.Bekijk bijlage 308329
Hallo Cor,Hoi Sjoerd, gebruik momenteel kopertape waar ik de smd leds op soldeer. Had ik nog liggen van een poppenhuis project van m’n vrouw. Even googelen op cir-kit.Bekijk bijlage 308329
Dank je wel Jan. Een beetje steun is wel lekker. Is toch altijd een heel gedoe.Ziet er goed uit. Succes met spuiten.
Bedankt weer Marc. Op zich kijk ik niet zo op tegen het spuiten zelf. Het is meer het idee van,- als ik gespoten heb , kan ik niks meer toevoegen/veranderen, ben ik niks vergeten?- Ben na al die jaren wat dat betreft nog steeds onzeker. Gelukkig gaat ze eerst nog een keer in de primer. Mocht er dan nog iets aan mankeren kan dit worden opgelost. We gaan het zien.Ik ken het gevoel voor je gaat spuiten, stel het zelf alweer enkele weken uit
Maar ga er straks toch ook aan moeten beginnen wil ik nog verder kunnen.
Succes Sjoerd, als het klaar is denk je weer van waarom heb ik me hierover weer zorgen gemaakt.
Dank voor je reactie Willum, maar zoals eerder gezegd, ik ken het product maar zie voor mij nog geen toepassing. Zie reactie 404.Hoi Sjoerd,
gebruik momenteel kopertape waar ik de smd leds op soldeer.
Had ik nog liggen van een poppenhuis project van m’n vrouw.
Hey...
Tiffanie-glaskunsttape soldeerbaar.
Ook in Nederland vol op te koop.
Veel modelbouwplezier
Willum
Dank je wel Herm.Vakwerk weer Sjoerd !! Succes met het spuitwerk !!
Sent from my SM-G930F using Modelbouwforum.nl mobile app
Met plastic profiel.... had gekund maar niet zo sterk en stevig en moeilijk vast te maken op het epoxy of op de printplaat van het dek/boeg. Uiteindelijk toch gekozen voor messing. Omdat de verschansing voorop ook messing is op een dek van printplaat kon ik dit mooi solderen, zie foto
Buiten al je werkzaamheden in kunststof, waarvoor mijn complimenten, vind ik het prachtig, dat je heb durven kiezen voor een boeiing in messing.
Mooi is ook de mogelijkheid om deze op het dek van printplaat lekdicht te solderen.
Een boeiing, of boeisel, is meestal knie hoog, een verschansing is veel hoger, borst- of schouder hoogte.
Sjiek-de-friemel SjoerdVraagje............. ga je met een spuitbus aan de gang of ga je Air brushen ?
Ik heb slechte ervaringen met Reed contacten. Indien deze lange tijd magnetisch bekrachtigd zijn geweest, hebben deze last van "remanent" magnetische, de contacten blijven plakken,Middels een Reed contact wordt het relais geschakeld. Beide accu's worden gelijktijdig maar apart geschakeld.