Hoi raf,
Zo te horen gaat dat nog een leuk klusje worden, het voordeel is wel dat je voldoende documentatie hebt.
Vroeger liep ik tegen hetzelfde euvel aan, welke uitvoering of wel U nummer aan te houden, uit mijn gesprekken met U boot bemanningen blijkt dat er niet echt een standaard was, helemaal niet wanneer ze terug kwamen van een missie.
Het meest nuttige apparaat aan boord bleek de snijbrander te wezen, meer en meer gaten in het dek om snel te kunnen duiken.
Wat wel zo was dat ze standaard werden overgedragen aan de bemanningen met eventuele wijzigingen opgedaan door ervaring van de operationele vloot.
Kort gezegd, lekker blijven bouwen dus.
O ja, ik had je opmerking over de nokken op de flakvierling gezien, waar het mij meer om gaat zijn de stangen die ze aan de relingen van de toren vastmaakten, hierdoor konden ze niet in de toren schieten.
Heb bij dreamarts wel een uitvoering gezien, maar om zeker te weten zijn foto's wel handig, het moet er wel in het echt opgezeten hebben.
Zo te horen gaat dat nog een leuk klusje worden, het voordeel is wel dat je voldoende documentatie hebt.
Vroeger liep ik tegen hetzelfde euvel aan, welke uitvoering of wel U nummer aan te houden, uit mijn gesprekken met U boot bemanningen blijkt dat er niet echt een standaard was, helemaal niet wanneer ze terug kwamen van een missie.
Het meest nuttige apparaat aan boord bleek de snijbrander te wezen, meer en meer gaten in het dek om snel te kunnen duiken.
Wat wel zo was dat ze standaard werden overgedragen aan de bemanningen met eventuele wijzigingen opgedaan door ervaring van de operationele vloot.
Kort gezegd, lekker blijven bouwen dus.
O ja, ik had je opmerking over de nokken op de flakvierling gezien, waar het mij meer om gaat zijn de stangen die ze aan de relingen van de toren vastmaakten, hierdoor konden ze niet in de toren schieten.
Heb bij dreamarts wel een uitvoering gezien, maar om zeker te weten zijn foto's wel handig, het moet er wel in het echt opgezeten hebben.